توقیف کامیون قاچاقی در همدان

ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان ازیک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶ 30 July 2024

فرمانده انتظامی شهرستان "همدان "از دستگیری سارق در حین باز نمودن قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ" هادی نجفی صالح"در تشریح این خبر گفت: نیمه شب گذشته ماموران "کلانتری ۱۶" مدنی حین گشت زنی شخصی را در حال پرسه زدن اطراف یک دستگاه خودرو رویت و با توجه به ساعات خلوتی معابر به وی مشکوک و او را دستگیر کردند.

وی افزود: در استعلام مشخص شد وی از سارقان سابقه دار و تحت تعقیب پلیس آگاهی استان است که متهم در تحقیقات به سرقت خودرو اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل پلیس آگاهی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از همشهریان خواست با عدم پارک خودرو در معابر کم تردد و یا با استفاده از پارکینگ‌های شبانه روزی از این قبیل سرقت‌ها جلوگیری و یاری رسان پلیس در برقراری نظم و امنیت باشند.

دستگیری ۱۲ نفر در طرح پاکسازی نقاط آلوده در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان "نهاوند" از دستگیری ۱۲ متهم وکشف ۳ فقره سرقت درطرح پاکسازی نقاط آلوده دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "ذبیح الله درویشی" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران "کلانتری ۱۱" شهرستان نهاوند در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح حوزه استحفاظی، ۲ نفرسارق منزل را دستگیر که منجر به کشف ۳ فقره سرقت منزل شد.

وی افزود: همچنین تعداد ۱۰ نفر معتاد در این طرح دستگیر و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع داده و در برقراری امنیت و آرامش در جامعه مشارکت داشته باشند.

اجرای طرح منطقه‌ای در شهرستان رزن

فرمانده انتظامی شهرستان "رزن" از اجرای طرح منطقه‌ای در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "رحیم بیاتی" در تشریح این خبر گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده وجرم خیز با هدف شناسایی و برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت توسط ماموران انتظامی شهرستان اجرا شد.
وی افزود: عوامل انتظامی موفق به کشف یک فقره سرقت احشام، دستگیری ۲ نفر سارق، توقیف ۳ دستگاه خودرو و ۶ دستگاه موتور سیکلت شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رزن در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، نا امن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت بوده و این طرح به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد

توقیف یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در همدان

ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان ازیک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ "مجتبی محمدی "رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک می‌شوند وبا هماهنگی مقام قضایی کامیون متوقف و در بررسی از آن مشخص شد خودروی فوق حامل ۱۴ هزار لیترفراورده نفتی از نوع گازوئیل به صورت جاسازمی باشند که در خصوص آن راننده هیچ گونه مدارک قانونی را ارائه نکرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان افزود: در این رابطه کامیون موصوف توقیف و مقدار ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوز‌های لازم به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف و ۱ نفر دستگیر که پرونده آن در مراجع قضایی در حال رسیدگی می‌باشد.

خودرو‌های شوتی که به مقصد نرسیدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف سه دستگاه خودروی شوتی حامل لوازم خانگی وانواع خوراکی قاچاق خبر داد و گفت: ارزش کالا‌های کشف شده ۲۵ میلیارد ریال می‌باشد. 

سرهنگ "مجتبی محمدی" با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به سه دستگاه خودروی شوتی که در حال تردد بودند، مشکوک می‌شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان افزود:با هماهنگی مقام قضایی خودرو‌ها متوقف و مورد بازرسی قرار گرفتند که بعد ازتخلیه کالا‌های موجود از آن تعداد ۳۸۰۰ دستگاه لوازم خانگی و ۶۰۰ کیلو انواع مواد خوراکی کشف شد.

وی با اشاره به نظر کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال بیان کرد وگفت: در این خصوص ۳ نفر دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی می‌باشد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار