اجرای طرح " شهید عجمیان " در ۱۸۰ مدرسه استان یزد

مسئول بسیج دانش‌آموزی یزد، اجرای طرح «شهید عجمیان» را از جمله اقدامات شاخص این سازمان در استان ذکر کرد و گفت: طرح جهادی شهید عجمیان امسال در ۱۸۰ مدرسه یزد، ابرکوه، مروست و نیر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴ 29 July 2024

به گزارش «تابناک یزد» به نقل از ایرنا؛ حجت‌الاسلام " حمید قطبی راوندی " روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران استان افزود: سازمان بسیج دانش‌آموزی به دنبال اجرای سیاست‌های محرومیت‌زدایی بسیج هر ساله قبل از فرا رسیدن ماه تحصیلی جدید در قالب طرح جهادی «شهید عجمیان» نسبت به بهسازی و مرمت مدارس مناطق مختلف استان اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۶۰ مدرسه تحت پوشش طرح شهید عجمیان قرار گرفتند ادامه داد: اقداماتی نظیر آسفالت، ایزوگام پشت‌بام، رنگ آمیزی و تامین و تعمیر سیستم گرمایشی و سرمایشی کلاس‌های درس از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار بسیج دانش‌آموزی در طرح شهید عجمیان است.

این مسئول با بیان اینکه امسال بیش از یک هزار نفر در قالب ۷۸ گروه جهادی مأموریت بهسازی، رنگ‌آمیزی و سرویس وسایل گرمایشی و سرمایشی ۱۸۰ مدرسه در مناطق یک و دو یزد، ابرکوه، مروست و نیر را به عهده دارند گفت: مأموریت گروه‌های جهادی در طرح شهید عجمیان در بازه زمانی یک ماه شهریورماه اجرایی می‌شود.

قطبی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و فرآیند اجرایی مأموریت امسال گروه‌های جهادی طرح شهید عجمیان در استان آغاز شده و در زمان مقرر نیروهای جهادی عملیات اجرایی خود را انجام خواهند داد.

طرح شهید عجمیان با بسیج نیروهای جهادی درون و بیرون از آموزش و پرورش و با کمک نهادهای حاکمیتی نسبت به بهسازی و شاداب سازی و تعمیرات مدارس در مناطق کم برخوردار اقدام می‌کند.

مردمی‌سازی و مشارکت مردم در این طرح از مهم‌ترین اهداف است بنابراین تغییر در نگاه مردم و همه اقشار نسبت به مقدس‌ترین مکان تعلیم و تربیت یعنی مدرسه حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار