۱۳۵۰ روستای مازندران از نعمت آبرسانی کامل و سالم بهره مند نیستند+ تصاویر

استاندار مازندران از برگزاری همایش ملی خیرین آبرسان در استان مازندران روز چهارشنبه جاری خبر داد و گفت: انتظار می رود سخنرانی این همایش ملی را حضرت علامه جوادی آملی متقبل شوند.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹ 23 July 2024

۱۳۵۰ روستای مازندران از نعمت آبرسانی کامل و سالم بهره مند نیستند

به گزارش تابناک مازندران ، یوسف نوری، استاندار مازندران در نشست مجمع خیرین آبرسان با علامه جوادی آملی ضمن تسلیت ایام عزاداری محرم حسینی با بیان اینکه حدود سه هزار و ۵۵۰ آبادی و روستا در استان وجود دارد، اظهار کرد:

هزار و ۳۵۰ روستای دیار علویان علیرغم اینکه پای کوه دماوند و دریای خزر هستند از نعمت آبرسانی کامل و سالم بهره مند نیستند.

وی با بیان اینکه خیر آبرسان جناب آقای ابراهیمی بیش از ۲۰۰ روستا را متقبل شده اند، افزود: همچنین در تفاهم نامه ای جدید آبرسانی ۴۴۰روستا را تقبل نمودند.

نوری با اشاره به نقش خیرین در حوزه های مختلف به ویژه محرومیت زدایی، خاطرنشان شد: خیرین استان در حوزه های مختلف اجتماعی، سلامت، مدرسه سازی و ... ثمرات و برکات زیادی از خود به جای گذاشتند.

وی یادآورشد: مجمع خیرین آبرسان مازندران از سال ۱۴۰۱ کار خود را با هدف ضرورت هم افزایی در استفاده از ظرفیت خیرین جهت دسترسی مناطق محروم و کم برخوردار به آب شرب بهداشتی آغاز کرده است.

نوری از برگزاری همایش ملی خیرین آبرسان در استان مازندران روز چهارشنبه جاری خبر داد و گفت: انتظار می رود سخنرانی این همایش ملی را حضرت علامه جوادی آملی متقبل شوند.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد در راه اجرای فرامین مقام معظم رهبری و مراجع عظام و تداوم خدمات به امت اسلام لحظه ای قصور نداشته باشند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار