شهرستان رامسر چگونه توسعه پیدا می کند؟

آیا شهر گردشگری باید در فقر و چالش های زیر ساختی غرق باشد و با برگزاری جلسات مکرر هیچ چاره اندیشی نشود؟! این است مدل مدیریت تان که غرق در روزمرگی شوید و رامسر روز به روز عقب مانده تر شود؟!
کد خبر: ۱۱۷۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵ 24 July 2024

شهرستان رامسر چگونه توسعه پیدا می کند؟

به گزارش تابناک مازندران ، توسعه رامسر در گرو مطالبه گری مسئولان شهرستانی و انتصاب مدیران متخصص و کارشناس است
 
عزل برخی مدیران ناکارآمد، آغاز گر توسعه همه جانبه است
 
سکوت بخشدار مرکزی رامسر در برابر کم کاری های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران شکست! 
 
وعده های پوشالی و بی اساس و بی توجهی برخی ادارات کل به غرب مازندران و بویژه شهرستان رامسر، سبب تعلل و رکود برخی پروژه ها و عدم توسعه شهرستان رامسر شده است. 
 
برخی مدیران استانی جهت تکمیل آلبوم عکاسی خود و تفریح و گشت و گذار به رامسر سفر کرده اند و بازخورد مطلوبی از حضورشان در رامسر مشاهده نشده است. 
 
شهرستانی که نام شهر نمونه گردشگری را یدک میکشد، در سایه فقر زیر ساخت ها و مشکلات و چالش ها در حوزه های مختلف رنج می برد.
 
آن از فرودگاه رامسر که با کاهش و لغو گسترده پروازها از گذشته تا به امروز حرفی برای گفتن در عرصه توسعه حمل و نقل هوایی ندارد و ساخت ترمینال ویترینی تو خالی بدون توسعه پروازی چالش بزرگی در این حوزه است که باید چاره اندیشی شود. 
 
در حوزه حمل و نقل زمینی نیز با دست اندازها و چاله های گسترده در بیشتر نقاط محورهای دالخانی ( جاده جنت رودبار ) و محور جواهرده مواجه هستیم که نیازمند توجه ویژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت آسفالت این محورها که محل تردد ویژه گردشگران و شهروندان است، داشته باشد. 
 
پس از گذشت چندین سال از احداث بخش دالخانی و با توجه به مطالبه گری بخشدار دالخانی، ترک فعل و بی توجهی مدیران ملی و استانی در استقرار ایستگاه آتش نشانی، اورژانس و استقرار برخی ادارات ... ناکام مانده است.
 
از چه در رامسر بگوییم و از چه بنالیم که با عدم تخصص کافی و بی درایتی برخی مسئولین استانی و شهرستانی، سالهاست با مشکلات عدیده ای در حوزه های مختلف زیر ساختی مواجه هستیم! 
 
ده ماه از روند احداث دوربرگردان دریاپشته گذشت! چرا این پروژه با تعلل و رکود مواجه شده و پرتگاه های خطرناک در جلوی مسیر ورودی خودروها قرار دارد که هر آن ممکن است خطر تصادف را در پی داشته باشد! 
 
بیمارستانی که خود بیمار است و با صدها بازدید مسئولین ملی و استانی در قالب یک شوی نمایشی، هیچ اتفاقی در جهت توسعه و حل مشکلات آن رخ نداده است! 
 
براستی به چه میزان توانسته اید در جهت حفظ نام و شأن رامسر تلاش کنید؟ 
 
آیا شهر گردشگری باید در فقر و چالش های زیر ساختی غرق باشد و با برگزاری جلسات مکرر هیچ چاره اندیشی نشود؟! 
 
این است مدل مدیریت تان که غرق در روزمرگی شوید و رامسر روز به روز عقب مانده تر شود؟! 
 
شهامت و شجاعت بخشدار مرکزی شهرستان رامسر در مطالبه گری و انتقاد از بی عرضگی و بی درایتی برخی مدیران استانی، ستودنی است که باید دیگر مدیران نیز مطالبه گری را الگو و سرلوحه کارشان قرار دهند.
 
انتظار داریم، فرماندار رامسر نیز شهامت و شجاعت مطالبه گری و به چالش کشاندن برخی مدیران ملی و استانی که سالهاست به توسعه رامسر پشت کرده اند و بی تفاوت هستند را داشته باشد! 
 
مسئولین، مدیران و ... یک روز در میان مردم بروید و گوش به مشکلات و خواسته های شان فرا دهید، آنوقت مشاهده خواهید کرد که ما غرق در باتلاقی هستیم که نجات از آن یک ناجی ماهر و کار بلد می خواهد. 
 
فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمودهای حاج قاسم سلیمانی باید الگوی مدیران باشد تا با تکیه بر کار جهادی، جهاد تبیین و تلاش شبانه روزی بتوانیم ایران اسلامی را به جایگاه واقعی خود در تمامی حوزه ها برسانیم. 
 
اقدامات قاطعانه بهمن سام خانیان، دادستان انقلابی و جوان رامسر با برخورد به هر گونه ترک فعل و تعلل ادارات در انجام وظايف محوله و پیگیری های ایشان در جهت بهبود اوضاع شهرستان، زنگ خطر و تلنگری برای مدیرانی است که روزمرگی و بی تفاوتی نسبت به اجرای قوانین را سرلوحه کارشان قرار داده اند، که قطعا دستگاه قضایی با آنها برخورد قانونی خواهد کرد.
 
عدم توسعه رامسر در سایه بی توجهی، بی درایتی و ظلم بزرگ برخی مدیران ملی، استانی و شهرستانی است که سالهاست از حل آنها عاجز مانده اند!
 
یادداشت: جلال کمالی/ خبرنگار
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار