اخبار کامل انتظامی مازندران در اول مرداد ماه

کد خبر: ۱۱۷۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸ 22 July 2024
به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 01/05/1403 تقدیم حضور می گردد.
 
-------------------------------------
 
حضور با آمادگي ،آمادگي با هوشياري و هوشياري با اشراف اطلاعاتي
 
سردار مفخمي فرمانده انتظامي استان مازندران در مراسم صبحگاه عمومي بر حضور با آمادگي ، آمادگي با هوشياري و هوشياري با اشراف اطلاعاتي در انجام ماموريت ها تاکيد کرد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، مراسم صبحگاه عمومي فرماندهي انتظامي استان مازندران با حضور سردار "حسن مفخمي شهرستاني" و حضور حداکثري همکاران برگزار شد.
 
سردار "حسن مفخمي شهرستاني" در اين مراسم ضمن تسليت بمناسبت فرا رسيدن ايام عزاداري شهادت سيدالشهدا و اسارت آل الله، گفت :به شکر خدا طي ماه هاي اخير چند ماموريت سخت از جمله برگزاري انتخابات را داشته ايم که در امنيت کامل به پايان رسيد و اين نتيجه زحمات و تلاش شبانه روزي همه شما همکاران عزيز است.
 
وي به خاطر تلاش و زحمات همکاران در انجام موفقت آميز ماموريت هاي انتخابات رياست جمهوري و اجراي طرح نور تقدير و تشکر کرد و گفت : همانگونه که سردار فرمانده محترم کل فراجا بر حضور هوشمندانه در انجام ماموريت ها تاکيد داشته اند، همه ما در انجام وظايف مان بايد حضوري با آمادگي، آمادگي با هوشياري و هوشياري با اشراف اطلاعاتي کامل داشته باشيم تا بدون هرگونه آسيب و يا خساراتي در ماموريت ها موفق عمل کنيم.
 
فرمانده انتظامي استان مازندران در خاتمه بر رعايت انضباط ظاهري و معنوي در يگان ها از سوي کارکنان تاکيد کرد و اين مقوله را در پيشبرد اهداف سازماني و موفقيت در ماموريت ها موثر دانست.
 
-------------------------------------
 
انتصابات جديد در فرماندهي انتظامي استان مازندران 
 
طي حکمي از سوي فرمانده کل فراجا سرهنگ "سيد جعفر ساداتي" به عنوان رئيس بازرسي استان و سرهنگ"مسعود تقديسي" به عنوان معاون فرهنگي و اجتماعي استان معرفي شدند. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، عصر روز گذشته در حاشيه جلسه شوراي فرماندهي انتظامي استان که با حضور فرمانده انتظامي استان، روساي عقيدتي سياسي و حفاظت اطلاعات، معاونان و روساي پليس هاي تخصصي در سالن جلسات" شهيد سليماني" ستاد انتظامي استان و فرماندهان انتظامي شهرستان ها به صورت وبيناري برگزار شد، طي احکامي رئيس بازرسي استان و معاون فرهنگي و اجتماعي استان معرفي شدند.
 
 براساس اين گزارش، برابر حکم صادره از سوي فرمانده کل انتظامي کشور، سرهنگ "سيد جعفر ساداتي" به عنوان رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان و سرهنگ "مسعود تقديسي" به عنوان معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان منصوب شدند.
 
در اين جلسه سردار "حسن مفخمي شهرستاني " طي سخناني به اهميت و جايگاه معاونت فرهنگي و اجتماعي در فراجا و نقش آن در انعکاس اقدامات و عملکرد پليس با استفاده از زبان هنر و ابزار رسانه ها پرداخت و افزود: بدون شک اطلاع‌رساني و ارتقاي سطح آگاهي ‌هاي عمومي شهروندان مي‌تواند در پيشگيري از وقوع جرم و کاهش آسيب ‌ها و ناهنجاري‌ هاي اجتماعي مؤثر باشد.
 
فرمانده انتظامي استان مازندران در ادامه با اشاره به نقش بازرسي در کنترل و نظارت بر عملکرد رده ها و يگان هاي ستادي و عملياتي در فراجا، عنوان داشت : هر سازمان به منظور آگاهي از ميزان مطلوبيت و مرغوبيت فعاليت هاي خود به خصوص در محيط هاي پيچيده و پويا نياز مبرم به ارزيابي دارد.
 
وي تصريح کرد: از سوي ديگر فقدان وجود نظام ارزيابي در يک سامانه به معناي عدم برقراري ارتباط با محيط درون و برون سازماني تلقي مي شود که پيامدهاي آن کهولت و در نهايت مرگ سازمان است.
 
فرمانده انتظامي استان مازندران در پايان انتصاب اين عزيزان را تبريک گفت و بر تعامل و همکاري با سازمان ها و دستگاه هاي مرتبط برون سازماني و تعامل با رده هاي همکار در اين حوزه و اجراي تدابير و تمهيدات ابلاغي از فراجا و هيئت رئيسه استان تاکيد کرد.
 
-------------------------------------
 
توقيف 3خودرو حامل 5 کيلو مواد مخدر در بهشهر 
 
سرهنگ قلي پور، فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 3 سوداگر مرگ و کشف 5 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ " علي اکبر قلي پور " در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت خبري مبني بر فعاليت قاچاقچيان مواد مخدر در اين شهرستان و انتقال مواد  با 3خودروي سواري، رسيدگي موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
 
وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني  ، خودروهاي مورد نظر را متوقف و هر 3 متهم را دستگير کردند .
 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر، تصريح کرد: در بازرسي از خودروهاي توقيفي 5 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
 
سرهنگ قلي پور در خاتمه اظهار داشت: پليس با عزمي راسخ با هرگونه فعاليت قاچاقچيان که امنيت و سلامت جوانان و نوجوانان را مورد تهديد قرار مي دهد برخورد خواهد کرد و تحقق اين امر مستلزم مشارکت همگاني مردم با پليس در گزارش اين گونه موارد از طريق تلفن 110 است.
 
-------------------------------------
 
دستگيري دزد انباري در ساري 
 
سرهنگ حسن زاده، فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري سارق انباري و کشف 7 فقره سرقت خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از انباري درشهر ساري، بررسي موضوع در دستور کار ماموران کلانتري13  قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامي شهرستان ساري، تصريح کرد: ماموران کلانتري 13 در حين گشت زني در حوزه استحفاظي يک سارق را در حين سرقت شناسايي و در اقدامي غافل گيرانه وي را دستگير کردند.
 
فرماندهي انتظامي شهرستان ساري با بيان اينکه متهم در بازجويي هاي انجام شده به 7 فقره سرقت از انباري ها در شهرستان ساري اعتراف کرد، ياد آور شد: متهم که از افراد سابقه دار مي باشد، پس از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
 
سرهنگ حسن زاده با تاکيد بر اين که پليس با جديت در مقابل هنجارشکنان و مجرمان ايستاده است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوريت هاي 110 اطلاع دهند.
 
-------------------------------------
 
کشف تجهيزات توليد ارز ديجيتال در چالوس
 
سرهنگ سليماني، فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از کشف70 دستگاه تجهيزات توليد ارز ديجيتال به ارزش 14 ميليارد ريال ريال خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ محسن سليماني در تشريح اين خبر، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت غيرقانوني فردي در امر استخراج و توليد ارز ديجيتال در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پليس فتا شهرستان قرار گرفت.
 
وي افزود:  ماموران پليس فتاي شهرستان چالوس پس از انجام تحقيقات پليسي و اطلاعاتي محل فعاليت متهم را شناسايي کردند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، اظهار داشت: ماموران در عملياتي غافلگيرانه متهم را دستگير و در بازديد از منزلش، 70 دستگاه تجهيزات توليد ارز ديجيتال به ارزشي بالغ بر 14 ميليارد ريال کشف شد.
 
سرهنگ سليماني با اشاره به معرفي متهم به مراجع قضائي، تاکيد کرد: مبارزه بي امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرايم اقتصادي گامي موثر در حمايت از توليد و سرمايه گذاري داخلي است،لذا از شهروندان خواهشمنديم در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را به پليس 110 اطلاع دهند.
 
-------------------------------------
خبر سلمان مهدوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار