توزیع ۳۵۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی در بین مددجویان کمیته امداد مازندران

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری ۳۵۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی در اختیار جامعه هدف کمیته امداد قرار گرفته است که از این تعداد ۳۲۳ دستگاه آبگرمکن گازی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳ 23 July 2024

توزیع ۳۵۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی در بین مددجویان کمیته امداد مازندران

 
به گزارش تابناک مازندران، سید موسی عمادی ترکامی اظهار داشت: کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان یکی از برنامه‌های کمیته امداد است و این خدمات بر اساس نیازسنجی انجام شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به ویژه بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی هم افزایی خیران به مددجویان تحت حمایت عرضه می‌شود.
 
وی گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری ۳۵۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی در اختیار جامعه هدف کمیته امداد قرار گرفته است که از این تعداد ۳۲۳ دستگاه آبگرمکن گازی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، این وسایل شامل؛ آبگرمکن، بخاری، جاروبرقی، یخچال، تلویزیون، فرش و... می‌باشد گفت: امسال توزیع ۱۵۱۳ دستگاه لوازم ضروری زندگی در دستور کار معاونت حمایت و سلامت خانواده امداد مازندران قرار دارد که تا پایان سال توزیع خواهد شد.
 
عمادی بیان کرد: همه ساله در فصول گرم و سرد سال تجهیزات گرمایشی و سرمایشی تهیه و میان مددجویان ساکن مناطق محروم و دارای اولویت توزیع می‌شود.
 
خاطرنشان می‌شود: هم‌اکنون بیش از ۷۸۲۵۹ خانوار با جمعیتی بیش از ۱۴۷هزار و ۴۵۵ نفر در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند که بیش از ۶۲درصد این خانوارها زنان سرپرست خانوار هستند.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار