استاندار مازندران: تیم فوتبال نساجی را تقویت می کنیم

کد خبر: ۱۱۷۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷ 20 July 2024
استاندار مازندران: تیم فوتبال نساجی را تقویت می کنیم

به گزارش تابناک مازندران ، صبح امروز شنبه ۳۰ تیر، جلسه بررسی وضعیت باشگاه نساجی مازندران با حضور استاندار مازندران، نمایندگان مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار قائمشهر و مالک باشگاه نساجی و رئیس هیات فوتبال مازندران و سایر مسئولین مربوطه، در وزارت کشور برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مولایی فرماندار قائمشهر و علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گزارشی از آخرین وضعیت، دغدغه‌ها و خواسته‌های باشگاه نساجی را ارائه کردند.

یوسف نوری، استاندار مازندران نیز در این جلسه نساجی را قلب ورزش مازندران نامید و اظهار داشت: استان مازندران در ورزش سرشار از استعداد است. مثلاً شهرستان بابل قطب تنیس روی میز ایران و جویبار پایتخت کشتی ایران است.

نماینده عالی دولت در مازندران از ضعف زیرساخت‌های ورزشی استان گفت و بیان داشت: در برخی مناطق استان امکانات ورزشی خوبی وجود دارد، ورزش مازندران باید با این همه ظرفیت، در همه مناطق از زیرساخت‌های لازم برخوردار باشد.

نوری در ادامه ضمن تقدیر از زحمات رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی، گفت: مهمترین دغدغه فعلی ما در ورزش، بحث نساجی است.

وی افزود: نساجی در نیم فصل دوم فصل گذشته با مدیریت خوب عملکرد چشمگیری داشت. ما دوست داریم نساجی با همان روند سابق با حدادیان ادامه دهد و ثبات و پیشرفت در این تیم تداوم داشته باشد. در این خصوص شخصا پیگیر هستم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار