بهره‌مندی ۴۳۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد بابل از خدمات مشاوره‌ای

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳، ۴۳۵ مددجوی تحت حمایت این شهرستان از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۷۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ 21 July 2024

به گزارش تابناک مازندران، احمد نیک‌پور از بهره‌مندی ۴۳۵ مددجوی تحت حمایت از خدمات مشاوره‌ای خبر داد و گفت: این خدمات در ۳ ماهه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

بهره‌مندی ۴۳۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد بابل از خدمات مشاوره‌ای  

وی با اشاره به اینکه، این خدمات شامل؛ مشاوره فردی و گروهی بوده است، بیان کرد: ۲۶۹ نفر از مشاوره فردی و ۱۶۶ نفر از مشاوره گروهی بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل با بیان اینکه، خدمات مشاوره‌ای در کمیته امداد مکمل سایر خدمات حمایتی است ادامه داد: یکی از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که با اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی رو به رو هستند.

نیک‌پور خاطرنشان کرد: به مددجویان با موضوعاتی از جمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، اعتیاد، مهارت‌های زندگی، سبک فرزندپروری، شرایط ازدواج موفق و عوامل مؤثر بر تحکیم بنیان خانواده مشاوره ارائه شده است.

وی تصریح کرد: ارائه مشاوره باعث می‌شود افراد توانایی‌ها و شخصیت خود را بشناسند و در نهایت تصمیم درست و منطقی را برای تأمین نیاز‌های فردی و اجتماعی خود بگیرند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار