معاون استاندار کرمانشاه: 

لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات ترافیکی کرمانشاه

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: با توجه نزدیکی ایام اربعین حسینی و حضور زائرین سیدالشهدا در استان کرمانشاه باید به مشکلات ترافیکی استان و شهر کرمانشاه به سرعت رسیدگی شود. 
کد خبر: ۱۱۷۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ 21 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، جلسه شورای هماهنگی ترافیکی استان کرمانشاه صبح امروز یکشنبه (۳۱تیر ماه) در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه به منظور حل مشکلات ترافیکی استان با حضور معاون امور عمرانی و حمل ایمنی استانداری، فرماندار کرمانشاه، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان کرمانشاه و مقامات ترافیکی استان برگزار شد.
 
طهماسب نجفی معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه در این جلسه، اظهار کرد: با توجه نزدیکی ایام اربعین حسینی و حضور زائرین سیدالشهدا در استان کرمانشاه باید به مشکلات ترافیکی استان و شهر کرمانشاه به سرعت رسیدگی شود. 
 
وی افزود: رفع نقاط حادثه خیز خصوصا از کمربندی شرقی کرمانشاه و محور کارخانه سیمان غرب یکی از مطالبات اصلی مردم است که موجب نارضایتی برخی از هم استانی ها شده و حل مشکلات و مطالبات ترافیکی مردم باید اولویت تمامی دستگاه ها و ارگان های مربوطه باشد. 
 
معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای گزارش رشد و پیشرفت پروژه محور کارخانه سیمان غرب و رفع نقاط حادثه خیز پیش بینی شده برای ایام اربعین یه اولتیماتوم یک هفته‌ای تا تاریخ هفتم مرداد ماه به اداره کل راهداری داده ایم که تا باید تا پایان این هفته گزارش کار خود را ارائه دهند. 
 
کاهش نرخ پنج درصدی تصادفات نسبت به سال گذشته در کرمانشاه 
 
مهدی جعفری رئیس عملیات جاده ای پلیس راه استان کرمانشاه در این جلسه، اظهار کرد: در خصوص مقایسه نرخ تصادفات سه ماهه اول سال جاری با مدت مشابه سال گذشته، روند کاهشی را داشته ایم و از ۸۲ نفر فوتی در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به ۵۶ نفر در سه ماهه نخست سال جاری رسیده ایم و تعداد ۲۶ نفر کاهش و آمار ۳۱ درصدی کاهشی در تصادفات منجر به فوت را در استان کرمانشاه داشته ایم.
 
وی افزود: در تصادفات جرحی هم آمار سه ماهه نخست سال گذشته ۹۹۰ نفر بوده که امسال به ۹۸۰ نفر رسیده و کاهش ۱۰ نفری و یک درصدی را داشته ایم و در کل نرخ تصادفات در استان کرمانشاه به نسبت سه ماهه نخست سال گذشته پنج درصد کاهش یافته است. 
 
جانشین پلیس راه و رئیس عملیات جاده ای پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: ما ۱۶ نقطه خطرناک و حادثه خیز پیش بینی شده برای محور ها و معابر در اربعین حسینی را داریم که باید با همت اداره کل راهداری استان و دستگاه های مربوطه تا قبل از اربعین رفع نقص شود. 
 
گفتنی است، در پایان این جلسه نجفی مصوبات این نشست شوری هماهنگی ترافیکی استان کرمانشاه را برشمرد که شامل ارائه برنامه اربعین و رشد و پیشرفت پروژه محور کارخانه سیمان غرب توسط اداره کل راهداری استان کرمانشاه تا تاریخ هفتم مرداد ماه، بازدید هفته آینده از کنگاور تا مرز خسروی به منظور رفع مشکلات ترافیکی مربوط به اربعین، رسیدگی به سرعت کاه ها و مشکلات کمربندی شرقی کرمانشاه تا تاریخ سوم مرداد ماه توسط معاونت حمل و نقل و ترافیکی شهرداری کرمانشاه بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار