مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه:

فعالیت قاچاقچیان دام به شدت کنترل می‌شود

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: از فعالیت قاچاقچیان دام جلوگیری و مرزها به شدت کنترل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷ 20 July 2024

حسین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: از مرزهای استان کرمانشاه رسماً واردات یا صادرات دام نداشته و نداریم؛ لذا تمامی دستگاه‌های نظامی و انتظامی به شدت مرزها را تحت کنترل قرار داده اند که هیچ دامی از استان کرمانشاه وارد یا خارج نشود.
 
وی افزود: اگر خلاف ضوابط و مقررات فعالیتی در رابطه با دام صورت بگیرد، دستگاه‌های نظامی و انتظامی مستقر در مرز به شدت برخورد می‌کنند.
 
مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه در ایام مستمر سال، اکیپ‌های نظارتی بر تمامی اماکن عرضه فراورده‌های خام دامی (قصابی‌ها، کبابی‌ها، رستوران‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی، سردخانه‌ها و کشتارگاه‌های دامی و طیور) نظارت دارند.
 
وی ادامه داد: در ایام خاص مثل ماه رمضان، اعیاد ملی و‌ مذهبی، تاسوعا و عاشورا و ایام اربعین حسینی به صورت فوق برنامه حضور میدانی داریم. 
 
مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که مردم تخلفی از نظر بهداشتی مشاهده کردند، می‌توانند با سامانه ۱۵۱۲ با مسئولان مربوطه در ارتباط باشند و سامانه شبانه‌روزی ۱۵۱۲ دامپزشکی در خدمت مردم استان کرمانشاه است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار