فرمانده انتظامی کرمانشاه:   

۱۵۰ عدد سکه طلای تقلبی قبل از توزیع در طلا فروشی های کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش و حضور به موقع کاراگاهان پليس آگاهی، از توزيع ۱۵۰ عدد سکه طلای تقلبی در طلافروشی های کرمانشاه جلوگيری به عمل آمد و ۲ نفر هم در اين رابطه دستگير شدند.
کد خبر: ۱۱۷۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ 20 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مهدی حاجيان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پليس آگاهی استان مبنی بر توزيع سکه های طلای تقلبی در بين کسبه طلافروشان کرمانشاه، رسيدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان با حضور ميدانی خود به صورت ناشناس و زير نظر گرفتن افراد مشکوک موفق به شناسایی ۲ نفر از عاملان توزيع سکه های تقلبی شده و طی عمليات هایی غافلگيرانه آن ها را دستگير و تعداد ۱۵۰ سکه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصريح کرد: متهمان دستگير شده پس از دستگيری بر اصل بودن سکه ها تاکيد و قصد فريب ماموران را داشتند اما با آزمايشات و استعلامات صورت گرفته تقلبی بودن سکه ها و جعلی بودن برچسب آن ها محرز شد.

حاجیان با اشاره به اينکه متهمان نيز در ادامه به جعلی بودن سکه ها اعتراف کردند، از تشکيل پرونده ای در اين راستا خبر داد و گفت: هر ۲ فرد دستگير شده نيز روانه زندان شدند.

وي در پايان با تاکيد بر اينکه تلاش براي دستگيري ديگر همدستان احتمالي اين افراد و شناسايي محل ضرب سکه هاي تقلبي با جديت ادامه دارد، از شهروندان خواست تا براي خريد طلا حتما به مراکز مطمئن مراجعه و حتي الامکان از اصلي بودن آن ها اطمينان حاصل کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار