به همت کمیته آموزش خانه مطبوعات خوزستان ؛

دوره آموزشی آشنایی با دستورالعمل جدید مدیریت بحران در اهواز برگزار شد

اولین دوره از دوره‌های آموزشی تحت تفاهمنامه همکاری بین کمیته آموزش خانه مطبوعات استان خوزستان و هلال احمر کلانشهر اهواز در تاریخ ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸ 19 July 2024

تابناک خوزستان: مسئول کمیته آموزش خانه مطبوعات خوزستان با اعلام این خبر افزود ؛  این دوره در سالن جلسات جمعیت هلال احمر کلانشهر اهواز واقع در کیانپارس برگزار گردید و هدف اصلی آن، بررسی تغییرات دستورالعمل مدیریت بحران و آشنایی با جمعیت هلال احمر به اعضای خانه مطبوعات بود.

حسن کریمی با اشاره به اهمیت این دوره ها افزود ؛ مدرس این دوره دکتر شاپور باقری، مدیر جمعیت هلال احمر کلانشهر اهواز و از نیروهای توانمند هلال احمر کشور بود که ضمن آموزش در حوزه مدیریت بحران، نکات قابل توجه و ارزشمندی را ارائه دادند که برای شرکت‌کنندگان بسیار مفید بود.

کریمی افزود، این کارگاه‌ها به صورت سریالی و پشت سر هم در هفته‌های آتی برگزار خواهند شد و هدف از این برنامه‌ها، تخصصی‌سازی آموزش در حوزه خانه مطبوعات و ارتقاء سطح دانش و مهارت اعضای آن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد؛ امید است با استمرار این دوره‌ها، سطح دانش و مهارت اعضای خانه مطبوعات به طور قابل توجهی ارتقاء یابد و بتوانند در مواقع بحران به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار