رکود در توسعه و عمران شهری ؛ شورای شهر دهلران را منحل کنید

ناکار آمدی؛ عدم توانایی و آگاهی شورا در اداره امور را می‌توان در انتخاب پی در پی سرپرست‌ها و معرفی گزینه‌ها به عنوان شهردارو عزل دو شهردار را به عنوان نمودار برای ارزیابی آنها لحاظ کرد!
کد خبر: ۱۱۷۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ 11 July 2024

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: امروز با نگاهی اجمالی به سیمای شهر دهلران می توان به این مهم رسید که سیما و منظر شهری دهلران در چند سال اخیر نه تنها توسعه ای نداشته بلکه شاهد رکود در عمران و نابسامانی شهری و بازگشت به دهه های قبل هستیم که این امر بیانگر ناکار آمدی ، دخالت های آشکار اعضای شورای شهر در اداره امور شهرداری ، ناتوانی در انتخاب شهردار و... است .

 متاسفانه شورای شهر دهلران از همان ابتدا نشان دادند که توان و کار آمدی و از همه مهمتر تسلط بر اداره امورات و آگاهی به قوانین شورای شهر را ندارند و دستاورد آنها در این مدت رکود فراگیر و نابسامانی شهر بوده است.

ناکار آمدی ؛عدم توانایی و آگاهی شورا در اداره امور را می توان در انتخاب پی در پی سرپرست ها و معرفی گزینه ها به عنوان شهردارو عزل دو شهردار را به عنوان نمودار برای ارز یابی آنها لحاظ کرد !

 امروز برای همگان محرز است که سیما و منظر شهر دهلران نتنها در این دوره رشد و توسعه در همه زمینه ها نداشته بلکه شاهد ازبین رفتن زیرساخت های گذشته شهر هستیم به طوری که تفاوت خیابان ها و وضعیت شهر دهلران به دوران باسازی عقب گرد کرده است !

 متاسفانه عدم توانایی ؛نداشتن تخصص اعضای شورای شهر وعملکرد نامطلوب آنها در انتخاب شهردار برای یک شهرستان ویژه سبب شده که خیابان مرکز شهر وحتی خیابان های فرعی هم شاهد افزایش بی رویه سد معبر ، نابسامانی منظر شهری ، خاموشی پارک های سطح شهر ، و تعطیل شدن تمام پروژهای عمرانی و از همه مهمتر نارضایتی عمومی مردم از عملکرد نداشته شورای شهر اشاره کرد . 

 بدون شک انتظار مردم از مسئولان علی الخصوص استاندار ایلام ، مسئولان اجرایی شهرستان دهلران ، دستگاه های نظارتی ، سازمان بازرسی ، دادستان به عنوان مدعی العموم این است وضعیت شورای شهر دهلران و شهرداری را یا سامان بدهند یا با استناد به تخلفات و فرصت سوزی و نابسامانی شهری که دستاورد شورای شهر دهلران است زمینه انحلال آنها را در دستور کار قرار بدهند و رأساً یک شهردار توانمند برای اداره امورشهر رها شده دهلران بگمارند و بیش از این اجازه دریافت حقوق و حق جلسه به اعضای نا کار آمد شورای شهر دهلران که ازبیت المال وجیب شهروندان است ندهند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار