اتمام تعمیرات اساسی خط تغذیه ۱۰ و ۶ اینچ ورودی شهر ایوان

رئیس گاز ناحیه ایوان گفت : شیر ۱۰ اینچ به دلیل قرار گیری در معبر آب زیرزمینی و عدم دسترسی به آن و مستغرق بودن حوضچه و شیر ۶ اینچ بدلیل نشتی شدید و قرار گیری در مسیر پر تردد زائران اربعین نیاز به تعمیرات داشته که با تلاش مجموعه گاز ایوان در کمترین زمان ممکن تعمیرات به اتمام و گاز مشترکین خانگی وصل شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰ 17 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله محمودی بیان داشت: پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی گازی و جلوگیری از قطع گاز و زمان بر در فصل سرد سال از دلایل انجام این تعمیرات در ورودی شهر ایوان بوده است.

وی اظهار داشت : شیر ۱۰ اینچ به دلیل قرار گیری در معبر آب زیرزمینی و عدم دسترسی به آن و مستغرق بودن حوضچه و شیر ۶ اینچ بدلیل نشتی شدید و قرار گیری در مسیر پر تردد زائران اربعین نیاز به تعمیرات داشته که با تلاش مجموعه گاز ایوان در کمترین زمان ممکن تعمیرات به اتمام و گاز مشترکین خانگی وصل شد.

محمودی ادامه داد :  شرکت گاز با نصب تجهیزات استاندارد و انجام تعمیرات پیشگیرانه در ایستگاه‌ها و تاسیسات خود و نیز ایجاد هماهنگی بسیار مناسب بین همکاران در اقصی نقاط استان، سبب اطمینان‌ خاطر مردم در هنگام وقوع حوادث و بلایای طبیعی برای خدمات‌رسانی پایدار می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار