معاون کمیته امداد کرمانشاه:

۱۷ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی زیر پوشش خدمات فرهنگی کمیته امداد هستند

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: ۱۷ هزار دانش آموز کرمانشاهی زیر پوشش خدمات فرهنگی کمیته امداد هستند.
کد خبر: ۱۱۷۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴ 14 July 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین، کامیار جمشیدی با اشاره به اینکه این دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی از کمک هزینه تحصیلی و لوازم تحریر استفاده می کنند اظهار کرد: برای تقویت بنیه علمی، استعدادسنجی و نخبه پروری هم کمیته امداد برنامه های ویژه ای دارد که در بخش های مختلفی چون ورزشی، قرآنی و علمی به دنبال کشف استعدادها و حمایت از آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با ۱۰ موسسه برای حمایت از دانش آموزان نخبه در بخش تیزهوشان، قرارداد همکاری دارد، افزود: حمایت از دانش آموزان محدود به دوره تحصیل نیست و کمیته امداد از دانشجویان زیرپوشش در مقاطع روزانه و شبانه هم حمایت مادی و معنوی را انجام می دهد.

معاون فرهنگی کمیته امداد کرمانشاه، تقویت دانش آموزان زیرپوشش امداد از نظر آموزش های فنی حرفه ای و ورود به بازار کار را هم یکی دیگر از اولویت های مهم کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد: برای همه دانش آموزان زیرپوشش امداد دوره های کوتاه مدت و بلند مدت آموزش های فنی حرفه ای در نظر گرفته می شود که در پایان دوره هم می توانند از تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد بهره ببرند و کسب و کار خود را آغاز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار