رئیس پلیس راهور کرمانشاه خبر داد؛ 

کاهش تصادفات طی یک ماهه اخیر با نصب سرعت کاه‌ها در کرمانشاه 

رئیس پلیس راهور شهرستان کرمانشاه از کاهش نرخ تصادفات در شهر کرمانشاه با نصب سرعت کاه ها طی یک سال گذشته در مناطق مختلف خصوصا بزرگراه امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸ 14 July 2024
حجت اله عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه بزرگراه امام خمینی (ره) در سال گذشته حدود ۲۰ نفر فوتی داشته یکی از نقاط حادثه خیز شهر کرمانشاه از سوی پلیس راهور معرفی شده است.
 
وی افزود: پس از پیشنهاد های پلیس راهور مبنی بر نصب پل عابر پیاده، نصب و راه اندازی دوربین کنترل سرعت کشی و اصلاحات هندسی در برخی از نقاط بزرگراه آمار فوتی ها و تصادفات جرحی نه تنها پایین نیامد بلکه پلیس راهور را بر آن داشت که طی یک پیشنهاد به شورای ترافیک نسبت به نصب و راه اندازی سرعت کاه اقدام شود و معاونت ترافیک شهرداری کرمانشاه به عنوان مجری طرح های پیشنهادی راهور در این زمینه اقدام کرد.
 
رئیس پلیس راهور شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: لازم به ذکر است کلیه تمهیدات اندیشیده شده در این زمینه تنها بخاطر حفظ جان شهروندان است، به گونه ای که از زمان نصب و راه اندازی سرعت کاه ها آمار کشته های دو بزرگراه به صفر رسیده است و آمار جراحی نیز کاهش یافته است؛ در ابتدای طرح شاهد تصادفات و نارضایتی مردم بودیم اما همان تصادفات نیز طی یک ماه کاهش یافته است؛ لذا حفظ سلامت شهروندان در اولویت هر طرحی قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار