رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه خبرداد؛

فضاسازی ماه محرم با نصب ۱۵۰۰ متر مربع بنر در شهر کرمانشاه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه از فضاسازی شهری به مناسبت ماه محرم و فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین(ع) و شهدای کربلا با نصب ۱۵۰۰ مترمربع بنر در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸ 13 July 2024
 کامجو غلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: در مراسم عزای سیدالشهدا معمولاً مردم نقش اصلی را دارند و شهرداری و سایر نهادها نقش شان یاریگری است.
 
وی ضمن گرامیداشت این ایام افزود: هر ساله با فرا رسیدن ماه محرم، شهرداری کرمانشاه علاوه بر فضاسازی شهری، نسبت به اطلاع رسانی هیئت‌های مذهبی در سطح شهر حمایت ویژه‌ای دارد.
 
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: به همین مناسبت طراحی، چاپ و اکران بنرهای محرمی در دستور کار این سازمان و سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه قرار گرفت و حال و هوای فضای عمومی شهر و تبلیغات محیطی متناسب با ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش مناسب‌سازی شده است.
 
غلامی با بیان اینکه هر کدام از مناطق هشت‌گانه شهرداری به صورت مجزا سطح منطقه خود را متناسب با این ایام آماده‌سازی کرده‌اند، افزود: نصب و اکران ۱۵۰۰ متر مربع بیلبورد و عرشه پل‌های تبلیغاتی نیز توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به عنوان مجری تبلیغات محیطی و سازمان فرهنگی شهرداری انجام شده و مجموعه مدیریت شهری با نصب بنرهای محرمی در سطح شهر و اختصاص سازه‌های تبلیغاتی نسبت به گرامیداشت این ایام اقدام کرده است.
 
وی تصریح کرد: محرم امسال برای نخستین بار در شهر کرمانشاه و توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از فرابیلبوردها در فضاسازی شهری استفاده شده است.
 
غلامی  در پایان خاطرنشان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی به عنوان دو بازوی فضاسازی شهری شهرداری کرمانشاه همواره به مناسبت‌های ملی و مذهبی اقدام به فضاسازی تبلیغات محیطی شهری کرده‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار