رئیس پلیس کرمانشاه خبر داد؛

کشف ۲۵۰ کيلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام يک باند توزيع مواد مخدر و کشف ۲۵۰ کيلوگرم ترياک در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸ 11 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مهدی حاجيان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه مبنی بر اينکه اعضای يک باند قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر به کرمانشاه را دارند، رسيدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو قاچاقچيان مواد مخدر شده و پس از مدتی تعقيب نامحسوس، آن را در ورودی شهر کرمانشاه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصريح کرد: در بازرسی های صورت گرفته از خودرو قاچاقچيان، ۲۵۰ کيلوگرم ماده مخدر ترياک به همراه ۲ قبضه اسلحه جنگی کشف شد.

حاجیان همچنين با اشاره به دستگيری سه نفر از اعضای باند، يادآوری کرد: تلاش برای شناسایی و دستگيری ديگر عاملان مرتبط با اين باند ادامه دارد .

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت باند بزرگ و عمده توزيع مواد مخدر شناسایی و منهدم و از آن ها مجموعا حدود ۹۱۰ کيلوگرم انواع مواد کشف شده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پايان برخورد قاطعانه با قاچاقچيان مواد مخدر، خرده فروشان و معتادان متجاهر را از مهمترين برنامه های پليس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: اگر دستگاه های متولی بيشتر با پليس خصوصا در زمينه ايجاد فضای نگهداری معتادان متجاهر همکاری کنند اين افراد در اسرع وقت جمع آوری و شهر و جامعه از وجود آن ها پاک خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار