فرمانده پلیس راه گیلان:
در تلاش هستیم تا مسافرانی که گیلان را برای سفر انتخاب می‌کنند ایام خوبی و ایمنی را در این استان سپری کنند ضمن اینکه خود نیز باید قوانین رانندگی برای تردد ایمن را رعایت کنند.
کد خبر: ۱۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴ 08 March 2015
مهیار رستگار امروز در رشت تمام محورهای گیلان را باز و تردد در آنها را روان عنوان کرد و خواستار دقت رانندگان نسبت به قوانین رانندگی شد. وی با بیان اینکه شرایط جوی گیلان تاثیری بر روند ترافیکی نداشته است، افزود: داشتن گواهینامه رانندگی از نکات بسیار مهمی است که رانندگان باید در کنار دیگر مدارک از جمله بیمه نامه شخص ثالث به همراه داشته باشند. 

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه حادثه همواره در کمین است، تصریح کرد: باید اقدام‌ها و امکانات لازم برای جبران خسارت‌ها لحاظ شود. وی با اعلام آمادگی پلیس راه برای ایام نوروز 94 گفت: در تلاش هستیم تا مسافرانی که گیلان را برای سفر انتخاب می‌کنند ایام خوبی و ایمنی را در این استان سپری کنند ضمن اینکه خود نیز باید قوانین رانندگی برای تردد ایمن را رعایت کنند.

رستگار جاده‌ها و خیابان‌های استان را کم‌عرض خواند و خاطرنشان کرد: به همین دلیل با حجم ترافیک مواجه می‌شویم که در چنین مواقعی رعایت صبر و حوله و کنترل اعصاب در ترافیک‌های طولانی توصیه می‌شود. وی یادآور شد: امیدواریم در ایام نوروز نیز روند ترافیکی بدون حادثه داشته باشیم و حوادث به صفر برسد و ترددها ایمن‌تر شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار