ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۵۵۰۰ خوزستانی

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ماه گذشته بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ فراگیر با مهارت‌های خودامدادی و دگر امدادی آشنا شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۷۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ 14 November 2022

مجتبی طحان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی متولی آموزش های همگانی امداد و نجات، در کشور است، بیان کرد: از ابتدای مهرماه تاکنون بیش از ۴۰ مربی این جمعیت با حضور در خانه‌های هلال سطح استان خوزستان یک هزار و ۹۵۰ نفر را با آموزش‌های احیای قلبی و ریوی آشنا کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به لزوم ایجاد بستر مناسب برای کودکان جهت ورود به عرصه آمادگی در مواجهه با بلایا افزود: ضمن بررسی مخاطرات شایع در هر شهرستان و همچنین با هدف افزایش آگاهی کودکان درباره شرایط خطرپذیری، مربیان هلال احمر استان با حضور در ۱۰۲ مدرسه به ۳ هزار و ۵۵۰ دانش آموز دختر و پسر مفاهیم آمادگی در برابر مخاطرات را آموزش داده‌اند.

طحان در ادامه  با اشاره به شناسایی مناطق پر مخاطره و کمتر برخوردار استان توسط شعب این جمعیت و مشارکت بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در اجرای مانور های امدادی ۴۲ خانه هلال ، به لزوم تلاش برای افزایش سطح تاب‌آوری اجتماعی تاکید و ادامه داد: با همکاری ۵۲ مربی در سطح استان، فراگیران دوره‌های آموزشی با آموخته‌های امدادی آشنا شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار