دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به نگاه سیاسی و اعتقادی مردم است

کد خبر: ۱۰۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 07 October 2015
نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال خدشه دار کردن نگاه سیاسی و اعتقادی مردم و جوانان است، گفت: باید متوجه حضور دشمن باشیم چون مدل خسارت زدن آن‌ها به نظام اسلامی تغییر کرده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان اینکه یکی از نعمات وجود رهبری در کشور این است که ایشان راهنمای استراتژیک نظام هستند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر اساس نگاه بزرگ و عمیقی که دارند، مسائل را رصد می‌کنند و هرجایی که نیاز باشد زنگ بیداری را به صدا در می‌آورند.

وی با بیان اینکه مدتی است که مقام معظم رهبری دغدغه‌ای را  در خصوص نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف ابراز می‌کنند، بیان کرد: طبیعی است دشمنی که در جنگ‌های فیزیکی و تحریم اقتصادی به نتیجه‌ای نرسیده، مسمترا برای ما برنامه ریزی ‌کند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه برنامه‌های دشمن با اصل مقاومت در ایران روبه‌رو می‌شود، متذکر شد: آن‌ها هر برنامه‌ای را طراحی می‌کنند با مقاومت ملت ایران روبه‌رو می‌شود که این اصل مقاومت، اصلی اعتقادی است که ریشه در فرهنگ ما دارد، پس بنابر ‌ا‌ین آن‌ها به دنبال سست کردن‌ فرهنگ کشور هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال خدشه دار کردن نگاه سیاسی و اعتقادی مردم و جوانان است تا تکیه‌گاه مقاومت از بین برود، گفت: برخی از افراد نیز به صورت دانسته یا ندانسته متوجه بعضی از نفوذ دشمنان نیستند که باید در این زمینه خیلی آگاهانه برخورد کنیم.

وی‌ ادامه داد: تذکر‌ مقام معظم ‌رهبری در خصوص تلاش دشمن مبنی بر سست‌کردن اعتقادات دینی و سیاسی بسیار بجا بوده و باید متوجه این‌ حضور دشمن باشیم چون مدل خسارت زدن به نظام انقلاب اسلامی تغییر کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار