رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

مردم از ارکان اصلی انقلاب اسلامی هستند

12 فروردین‌ماه سال 58 مردم با حضور در پای صندوق‌های رای با 98.2 درصد آرا به جمهوری اسلامی رای دادند.
کد خبر: ۱۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵ 05 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت یوم‌الله 12 فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: 12 فروردین‌ماه سال 58 مردم با حضور در پای صندوق‌های رای با 98.2 درصد آرا به جمهوری اسلامی رای دادند.

وی، رأی مردم به جمهوری اسلامی را «نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر» عنوان کرد و افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای به جهانیان اعلام کردند جمهور اسلامی می‌تواند با اقتدا به آموزه‌های اسلامی الگویی برای دیگر ملت‌ها باشد.

اشجری، مردم را از ارکان انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: تمام مسئولان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طرف مردم انتخاب می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه 12 فروردین‌ماه روز عید ملت ایران است، تصریح کرد: رأی قاطع مردم به جمهوری اسلامی ضربه بزرگی به لیبرال‌ها، دموکرات‌ها، چریک‌های فدایی، جبهه ملی، نهضت آزادی و تمام گروه‌ها و احزاب متمایل به شرق و غرب در داخل ایران بود.

وی، رأی مردم به جمهوری اسلامی را پیامی بر توانایی اداره حکومت مبتنی بر قرآن و آموزه‌های نبی گرامی اسلام (ص) دانست و بیان کرد: 12 فروردین ماه اعلام پایان عمر نظام شاهنشاهی و خطوط التقاطی و انحرافی وابسته به شرق و غرب بود.

اشجری از برگزاری سه برنامه محوری همزمان با 12 فروردین ماه سال 94 در شهر رشت خبر داد و گفت: ویژه برنامه‌های یوم‌الله 12 فروردین ماه در بقعه سلیمان‌داراب و حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نورافشانی و پرواز بالن‌ها در شب 12 فروردین ماه در میدان شهدای ذهاب رشت، خاطرنشان کرد: فضاسازی شهری در اجرای برنامه‌های 12 فروردین ماه حائز اهمیت است.

وی در ادامه با تسلیت ایام سوگواری فاطمه (س)، یادآور شد: فاطمه (س) در دفاع از حریم نبوت و ولایت تا پای جان تلاش کرد و مایه احساس آرامش برای پیامبر (ص) بود.

اشجری با بیان اینکه کسب معرفت کافی از فاطمه (س) موجب بهره‌گیری از شب قدر می‌شود، اظهار کرد: خداوند در قرآن فرمود؛ زنان و مردان از فاطمه (س) یاد بگیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، فاطمه (س) را به معنای واقعی خداشناس، پیامبرشناس و امام‌شناس خواند و متذکر شد: فاطمه (س) شهیده راه حقیقت و عدالت بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار