کیهان : اتمام حجت با آل سعود مهمان کش

کد خبر: ۱۰۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 01 October 2015
تهران- ایرنا- روزنامه کیهان با انتخاب تیتر اتمام حجت با آل سعود مهمان کش، به هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی به عربستان اشاره کرده است.

به گزارش ایرنا این روزنامه در این باره آورده است: حضرت آیت الله العظمی خامنه ای فرمانده معظم کل قوا صبح دیروز (چهارشنبه) در مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر حضور یافتند.

در این مراسم، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با اشاره به حادثه تأسف بار و خونین منا، آن را به دلیل جان باختن هزاران نفر از حجاج به ویژه صدها نفر از حجاج ایرانی، عزا و مصیبتی واقعی برای ملت ایران خواندند و با اشاره به لزوم تشکیل کمیته حقیقت یاب با حضور کشورهای اسلامی و از جمله ایران، گفتند: دولت عربستان در انتقال ابدان مطهر جان باختگان به وظایف خود عمل نمی کند و جمهوری اسلامی ایران نیز تاکنون با خویشتنداری و ادب اسلامی، حرمت برادری را در دنیای اسلام نگه داشته است؛ اما این را بدانند که اندک بی احترامی به ده ها هزار نفر از حجاج ایرانی در مکه و مدینه و عمل نکردن به وظایف برای انتقال ابدان مطهر، عکس العمل سخت و خشن ایران را در پی خواهد داشت.

«مزدوران مهمان کُش» عنوان یادداشت مهمان این روزنامه به قلم محمد هادی صحرایی است. در این یادداشت آمده است: هرچند که آل سعود جنایت هایی بیش از آنچه می دانیم مرتکب شده و روی آل یهود را در هم کیش کُشی، سفید کرده است، ولی چند روز از زجر آورترین جنایتش با میهمانان خدا می گذرد و هنوز همکاری شایسته ای نمی کند و اخبار درستی منتشر نمی کند و به دولتمردان ما هم که قرار بود عزت را به پاسپورت ها برگردانند به تقلید از آمریکا، روادید ندادند و ژنرال و قهرمان دیپلماسی تدبیر و امید را مجبور کردند که با پادرمیانی یکی از مسؤولان یکی از کشورهای کوچک عربی، روادیدی برای یک وزیر غیرسیاسی بگیرد.
بهره برداری از 200 دستگاه اتوبوس دو کابین در ناوگان شهری و آزادسازی 13 روستای استان کرکوک در عملیات ارتش و نیروهای مردمی عراق از دیگر تیترهای این روزنامه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار