هشدار هیات قایقرانی خوزستان به ورزشکارانی که مخفیانه تمرین می‌کنند

رییس هیات قایقرانی خوزستان با اشاره به فعالیت برخی ورزشکاران این هیات باوجود تعطیلی تمام تمرینات به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: در این راستا با باشگاه‌ها و ورزشکارانی که مخفیانه فعالیت دارند، برخورد شدید خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 17 March 2020

جلال دریس با اشاره به لزوم رعایت اصول پیشگیری از شیوع کرونا، اظهار کرد: طبق دستور وزیر ورزش مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی، لغو مسابقات و تجمعات ورزشی و همچنین ابلاغ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مبنی بر توقف تمام فعالیت‌های ورزشی، ورزشکاران هیات قایقرانی نیز باید به این مهم توجه کنند.

وی با بیان این‌که فعالیت تمام باشگاه‌ها و ورزشکاران قایقرانی استان خوزستان نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است، گفت: تمام باشگاه‌ها و قایقرانان استان موظف به پیروی از ابلاغیه‌ها هستند و تا اطلاع ثانونی نباید هیچ‌گونه تجمع و فعالیتی داشته باشند.

رییس هیات قایقرانی خوزستان عنوان کرد: سلامت مردم و ورزشکاران اولویت است و به همین جهت نیز با باشگاه‌ها و ورزشکارانی که مخفیانه فعالیت می‌کنند، برخورد شدید خواهد شد. در حال حاضر شرایط برای تمام ورزشکاران به یک صورت است و ان‌شاءالله با غلبه بر این ویروس و فراهم شدن شرایط تمرین، تمام ورزشکاران مجددا می‌توانند به تمرینات خود ادامه دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار