معاون اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

تامین ۷۰۹ هکتار ‌زمین‌ برای طرح نهضت مسکن در خوزستان از ابتدای سال

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰۹ هکتار زمین در سراسر خوزستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ 16 September 2024

تابناک خوزستان: مرتضی میثاقی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در استان اظهار کرد: یکی از وظایف مهم ما تامین زمین از طرق قانونی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن است. این مهم هم از طریق تملک اراضی ملی در راستای ماده ۹ و هم تملک اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی طبق ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن و توافق با اشخاص حقوقی و حقیقی انجام می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰۹ هکتار زمین در سراسر خوزستان جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تامین شده و اقدامات و مراحل تفکیکی آن‌ها در حال انجام است.

میثاقی بیان اینکه تولید مسکن همواره مورد تاکید و توجه دولت‌ها بوده است، گفت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان نیز برای تامین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن تمهیدات لازم را انجام می‌دهد و مهمترین اقدام در این راستا نیز تامین زمین مناسب است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: با همه توان پیگیر تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در سراسر استان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار