مراسم چهلمین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات و یادواره ۲۸۱شهید جامعه اطلاعاتی خوزستان در اهواز برگزار شد

کد خبر: ۱۱۸۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱ 14 September 2024
تابناک خوزستان: مراسم چهلمین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات و یادواره ۲۸۱شهید جامعه اطلاعاتی خوزستان در اهواز با حضور خانواده معزز شهدا ، حجه الاسلام خطیب وزیر اطلاعات ، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و تعدادی از شخصیت ها و مدیران استان و بزرگان اقوام در اهواز برگزار شد.
در این مراسم محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای جامعه اطلاعاتی کشور ، به جایگاه ویژه این شهدا در مسیر رسیدن به امنیت و آرامش امروز کشورمان اشاره کرد.
 
عضور مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه ی سخنان خود نقطه ی آغاز اطلاعات و عملیات را قبل از پیروزی انقلاب از سوی نیروهای انقلابی که در کنار امام خمینی(ره)  حضور داشتند برشمرد و گفت : وزارت اطلاعات بر پایه ی ایثار و فداکاری شکل گرفته و حقیقتا امروز آرامش و امنیتی که در کشور ماست دستاورد حضور سربازان گمنامیست، که گمنام از خود و خانواده ی خود  میگذرند و با رشادت هایشان از مردم کشورمان دفاع میکنند.
 
محسن رضایی  بیان کرد: مشکل امروز ما با رژیم صهیونیستی تروریسم صنعتی است. به گونه ایی که تمام شبکه های اطلاعاتی استکبار جهانی با رژیم صهیونیستی در یک شبکه ی جهانی به یکدیگر متصل هستند و در مقابل آنان وزارت اطلاعات ایران ایستاده است و نیروهای اطلاعاتی ما با تمام توان در حال مقابله با آنان هستند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به عملیات انتقام ترور اسماعیل هنیه گفت: نیروهای ما در کمین هستند و طرف مقابل در سنگر خود قرار گرفته و یک لحظه و یک روزی این گلوله شلیک خواهد شد.
وی در پایان تاکید کرد : شجاعت و اقتدار ما باید همراه با تدبیر باشد و همینگونه هم خواهد بود.
 
حجت الاسلام و المسلمین خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه این مراسم با تاکید بر رشادت ،  فداکاری ، ایثار و شجاعت گمنامان شهید کشورمان بیان کرد: آنچه که امروز مردم ما از امنیت و آرامش در جامعه میبینند بیمه ی خون شهداست.
 
گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده های شهدای جامعه اطلاعاتی خوزستان تجلیل بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار