ترافیک نیمه سنگین در برخی جاده‌های مازندران

آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز و کندوان نیمه سنگین و پرحجم است.
کد خبر: ۷۸۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ 02 October 2019

آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز و کندوان نیمه سنگین و پرحجم است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز و چالوس نیمه سنگین و در برخی مقاطع سنگین است، گفت: عمده ترافیک‌ها در ورودی جاده‌های استان گزارش شده است.

سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه ورود انواع کشنده‌های سنگین تا ساعت ۲۴ امشب در جاده هراز ممنوع است، افزود: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ فردا و پس فردا ۱۱ و ۱۲ مهرماه از جاده هراز ممنوع است.

او گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۲ مهرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع می‌شود و از ساعت ۱۷ همان روز از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی افزود: این محدودیت ترافیکی در جاده چالوس تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۳ مهرماه ادامه دارد.

کاهش تصادفات جاده‌ای در مازندران

رییس پلیس راه مازندران به کاهش ۲۰ نفری کشته‌های سانحه رانندگی در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: این میزان تلفات جاده‌ای در مقایسه با مدت مشابه پارسال و با توجه افزایش ۶ درصدی تردد کاهش چشم گیری داشته است.

او افزود: تعداد کشته‌های رانندگی در جاده‌های استان در ۱۰ روز نخست مهرماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

سرهنگ قدمی به افزایش ساعت تاریکی هوا اشاره کرد و گفت: این امر سبب شد تا شاهد افزایش تصادفات جاده‌ای رانندگان با عابران پیاده باشیم.

رییس پلیس راه مازندران افزود: رعایت سرعت مطمئنه، استفاده از البسه روشن و نورتاب‌ها و عبور از گذرگاه‌های عابر پیاده در کاهش تلفات جاده‌ای بسیار موثر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار