آغاز هفتمين دوره طرح ملی "دادرس" هلال احمر در خوزستان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از آغاز اجرای هفتمين دوره طرح ملی دادرس هلال احمر در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 02 July 2019

علی پهلوان اظهار کرد: مرحله استانی اجرای هفتمین دوره طرح ملی دادرس (دانش‌آموز آماده در روزهای سخت) در استان خوزستان در اردوگاه تربیتی و فرهنگی دهکده حمیدیه آغاز شده است.

وی افزود: در روزهای گذشته با اجرای فاز نخست مرحله استانی المپیاد آماده در سراسر استان، تیم‌های منتخب هر شهرستان در دو بخش خواهران و برادران مشخص شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: ۳۵۰ دانش آموز در مرحله استانی هفتمین دوره طرح ملی دادرس از امروز رقابت خود را آغاز کردند و تیم‌های برتر در بخش خواهران و برادران به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

پهلوان بیان کرد: تفاوت المپیاد استانی امسال، برگزاری آزمون کتبی در تمامی شهرستان‌ها پیش از آزمون عملی و مهارتی المپیاد بوده و تنها تیم‌هایی که در آزمون کتبی امتیاز کافی را اخذ کرده‌اند، مجوز ورود به مرحله پایانی را داشته‌اند.

وی تصریح کرد: مرحله نهایی المپیاد آماده در روزهای ۱۰ و ۱۱ تیرماه در اردوگاه فرهنگی دهکده حمیدیه با حضور ۱۶ تیم در بخش دختران و ۱۲ تیم در بخش پسران در حال برگزاری است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: این مسابقات در هشت محور کمک‌های اولیه، حمل مصدوم، اطفاء حریق، اسکان اضطراری، برپایی چادر، آتل بندی، پانسمان و بانداژ برگزار می‌شود و دانش آموزان مهارت‌های فراگرفته در طول سال تحصیلی را به نمایش خواهند گذاشت‌

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار