شهردار اردبیل:

برون‌سپاری خدمات شهرداری در اولویت است

شهردار اردبیل گفت: برون‌سپاری خدمات شهرداری به بخش خصوصی در قالب دفاتر الکترونیکی در اولویت جدی است که امسال آستین بالا زدیم تا این کار را به انجام برسانیم.
کد خبر: ۶۰۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 04 May 2018
به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به اقدام خوب شورای پنجم در برگزاری نشست با شوراهای سابق در جمع‌بندی تجربیات و دانسته‌های مفید آنها اظهار کرد: در دوره پنجم در حوزه خدماتی و عمرانی و تسهیل امور مردم در این زمینه کارهای خوبی آغاز شده به طوری که راه‌اندازی منطقه پنج شهرداری نیز در همین راستا بوده است. 
  
وی خاطرنشان کرد: برون‌سپاری خدمات شهرداری به بخش خصوصی سبب می‌شود تا ارتباط مردم با کارکنان شهرداری به حداقل رسیده و کاهش نظام بروکراسی و فساد اداری را در کنار سرعت گرفتن کارهای شهرداری شاهد باشیم. 
  
شهردار اردبیل افزود: با بهبود شرایط جوی فعالیت‌های عمرانی سرعت خواهد گرفت و ظرف سه چهار ماه آینده در همه نقاط شهر کارگاه وسیعی از عمران و آبادانی را به راه خواهیم انداخت. 
  
لطف‌اللهیان شناسایی مشکلات مردم و تلاش برای حل این مشکلات را با واگذاری امور و برون‌سپاری خدمات شهرداری یادآور شد و گفت: در این لایحه ارائه شده قرار نیست کارمندی از شهرداری منفک شده و یا اختیارات شهرداری به شکل قانونی کاهش یابد بلکه با واگذاری و تفویض برخی از کارها و اقدامات اولیه در تشکیل پرونده و صدور مجوزها سعی خواهد شد تا بتوانیم در بخش فنی و مهندسی اقداماتی را در چارچوب مقررات انجام دهیم. 
  
وی هدف از راه‌اندازی دفتر الکترونیکی خدمات شهرداری را در کنار کاهش مراجعات مردم و انجام سریع و قانونی کارها و جلب رضایتمندی بیشتر مردم بیان کرد و ادامه داد: قرار نیست ما حقوق و مزایایی را به صاحبان این دفاتر پرداخت کنیم بلکه با توجه به موفقیت برخی از استان‌ها همچون شیراز، مشهد و تهران سعی‌مان بر این خواهد بود تا با یک تحول جدی و اساسی بتوانیم در این حوزه کارهای زیربنایی را انجام دهیم. 
  
شهردار اردبیل همچنین به فعالیت 650 نفر نیروی تجمیع در شهرداری اشاره و تصریح کرد: ما با انتخاب پیمانکاران در هر دوره سعی می‌کنیم تا فعالیت و بکارگیری نیروی آنها را کنترل کنیم و به هیچ وجه این شرکت‌های خدماتی را به حال خود رها نمی‌کنیم بلکه در حوزه‌های مختلف کار کنترل و نظارت بر عملکرد آنها به انجام می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار