ساخت 70 مجموعه اقلام صنعتی در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پلایش و پتروشیمی تهران از ساخت 70 مجموعه اقلام و قطعات مورد نیاز این شرکت با هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد و 500 میلیون تومان در یک سال گذشته خبر داد
کد خبر: ۴۲۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 09 May 2017
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پلایش و پتروشیمی از ساخت 70 مجموعه اقلام و قطعات مورد نیاز این شرکت با هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد و 500 میلیون تومان در یک سال گذشته خبر داد.

 هوشنگ صیدالی گفت: این اقلام، انواع قطعات مورد نیاز ماشین آلات فرآیندی و تجهیزات درون و برون چاهی را شامل می شود که توسط شرکتهای داخلی ساخته شده است.
 
وی، ادامه داد: این اقلام در زمان انجام تعمیرات اساسی کارخانه های گاز و گاز مایع ، فشار قوی، تقویت گاز بینک، سیاهمکان و ...و با هدف جلوگیری از خروج ارز و همچنین حمایت از شرکت های داخلی با هدف عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی مورد استفاده قرار گرفته است.


مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، ادامه داد: در مجموع طی سال گذشته در راستای اقتصاد مقاومتی بیش از 40 هزار مورد فعالیت های تعمیراتی ، اصلاحیه و پیشگیرانه در این شرکت انجام شد .

هوشنگ صیدالی، در پایان با اشاره به ضرورت برگزاری نمایشگاه های مرتبط با حوزه نفت و گاز، گفت: این نمایشگاه ها محل شناسایی و تبادل نظر شرکت های تولید کننده نفت و مشتقات آن از یک سو و شرکت های سازنده و تامین کننده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار