برگزاری چهارمين همايش فن‌آوري‌هاي نوين صنعت ساختمان مشهد در سطح بين‌المللي

چهارمين همايش فن‌آوري‌هاي نوين صنعت ساختمان در سطح بين‌المللي با حضور كشورهاي آلمان، روسيه، اسپانيا، سوئد، کره جنوبی، فنلاند، مجارستان و ارمنستان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷ 30 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا مهردوست ، مسؤول دبيرخانه چهارمين همايش فن‌آوري‌هاي نوين صنعت ساختمان از برگزاري اين همايش در سطح بين‌المللي با حضور كشورهاي آلمان، روسيه، اسپانيا، سوئد، کره جنوبی، فنلاند، مجارستان و ارمنستان خبر داد.
  مهردوست با اعلام اين خبر افزود: چهارمين دوره همايش فن‌آوري‌هاي نوين صنعت ساختمان روزهاي 24 و 25 بهمن‌ماه سال جاري در مشهد مقدس برگزار مي‌شود.
وي اضافه كرد: با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی دکتر اخوندی و قطع‌نامه سومين دوره همايش، با نظر به استقبال خوب مهندسان، متخصصان، دانشگاهيان و عموم علاقه‌مندان از دوره‌هاي قبلي همايش و همچنين ابراز تمايل بخش زيادي از شركت‌هاي داخلي و خارجي براي حضور در همايش و نمايشگاه جانبي، با هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مراجع ذي‌ربط و اخذ مجوزهاي لازم، اين دوره از همايش در سطح بين‌المللي برگزار مي‌شود.
مسؤول دبيرخانه چهارمين همايش فن‌آوري‌هاي نوين صنعت ساختمان با اشاره به اهميت اعتبار اين همايش براي صنعت ساختمان و جامعه مهندسي كشور، اظهار داشت: در این دوره میهماناني از کشورهاي کره جنوبی، روسیه، ارمنستان، سوئد، فنلاند، مجارستان، اسپانیا و آلمان جهت حضور در نمايشگاه جانبي و كارگاه‌هاي آموزشي حضور خواهند داشت.
وي اعلام كرد: اين همايش در نوع خود يكي از معدود رويدادهاي تخصصي مهندسي ساختمان در كشور است كه به مقوله توسعه پايدار و فن‌آوري‌هاي نوين ساختماني در اين حوزه مي‌پردازد و تمامي شركت‌هايي كه در اين بخش محصولات و خروجي‌هايي دارند، مي‌توانند به معرض ديد عموم بگذارند.
مهردوست اظهار اميدواري كرد: اميد است با برگزاري اين همايش در سطح بين‌المللي هم راهي براي آگاهي از آخرين دستاوردهاي صنعت ساختمان باز شود و هم متخصصان و شركت‌هاي داخلي بتوانند با تبادل نظر و ارتباط با ساير شركت‌هاي خارجي، از اين محصولات و دستاوردهاي بهره‌برداري كافي داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار