مهاباد؛

تقدیر از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز مهاباد

از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز مهاباد در نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استانها تجلیل شد.
کد خبر: ۳۵۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ 05 January 2017
  به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان مهاباد از هنرمندان و برگزیدگان مرکز مهاباد در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیون مراکز استان ها تجلیل شد.

 در این آئین کتانی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز مهاباد در طول چند سال اخیر موفق به جذب مخاطبان زیادی در داخل و فراسوی مرزها شده است این مرکز را به عنوان یک مرکز مردمی و موفق در تمامی عرصه ها معرفی کرد.

  قوی بنیه مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد هم در ادامه با بیان اینکه این مرکز موفق به کسب 9جایزه برتر در بین مراکز استانها شده است گفت: موفقیت در کارهای هنری کاری گروهی است و تمامی هنرمندان این مرکز شایسته تقدیر هستند.

 در ادامه این مراسم معاون استاندار و فرماندار و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان با اهدای لوح از مدیر کل و برگزیدگان مرکز مهاباد در نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز قدردانی کردند.

 گفتنی است نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیون مراکز استان ها در پنج حوزه صدا، سیما، خبر، موسیقی و پژوهش از 30 آذر تا دوم دی ماه در خوزستان برگزار شد که صدا و سیمای مرکز مهاباد در هر پنج بخش توانست حضوری درخشان از خود به نمایش بگذارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار