مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی:

حضرت زینب (س) الگوی آزادگان بود

حجت الاسلام «میرزایی» گفت: آزادگان دلاور و سرافراز با درس گرفتن از زندگی حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر گذاشته و شکوه، عزت و اقتدار را برای کشورمان ارمغان آورند.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱ 17 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام میرزایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی امروز در همایش «الماس‌های درخشان» که به مناسبت سالروز ورود آزادگان به وطن در ارومیه برگزار شد اظهار داشت: آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و با درس گرفتن از زندگی حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر گذاشته و شکوه، عزت و اقتدار را برای کشورمان ارمغان آورند.

وی با بیان اینکه آزادگان اسطوره‌های صبر استقامت و افتخار میهن اسلامی ایران هستند افزود: بی شک رشادت‌های شما غیور مردان که تا پای جان ایستادید و نگذاشتید حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان افتد هم در این دنیا و هم در آخرت موجب سرافرازی و سربلندی شما خواهد شد.

حجت الاسلام میرزایی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ هزار شهید استان به ویژه ۶۴ شهید غریب در اسارت گفت: همه ما مدیون شهدا، آزادگان و جانبازان هستیم و بایستی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار