امدادرسانی هلال احمربه۴۰ حادثه رانندگی منتهی به مهران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: از بیستم آبان ماه سال جاری تا شب گذشته این جمعیت به 40 حادثه رانندگی زائران اربعین حسینی در جاده های منتهی به مرز بین المللی مهران امداد رسانی شده است.
کد خبر: ۳۳۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 20 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمد سلیمانی اظهار کرد: این افراد در اردوگاه ایجاد شده در مرز و مدارس، مساجد، اماکن ورزشی و پایگاه جمعیت هلال احمر شهر مهران اسکان یافتند.
 
به گفته وی، در این مدت (هفت روز گذشته) همچنین از 796 زائر پایانه مرزی مهران آزمایش توسط امدادگران فشار خون و قند خون رایگان گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: از بیستم آبان ماه سال جاری تا شب گذشته این جمعیت به 40 حادثه رانندگی زائران اربعین حسینی در جاده های منتهی به مرز بین المللی مهران امداد رسانی شده است.
 
سلیمانی تعداد مجروحان این حوادث که به مراکز درمانی اعزام شده اند را 187 نفر اعلام کرد و یادآور شد: در این مدت 15 هزار و 534 زائر در مسیرهای منتهی به مهران از خدمات درمانی و امدادی این جمعیت برخوردار شدند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام اضافه کرد: امداد رسانی این جمعیت از طریق 23 پایگاه و سه فروند بالگرد با بکارگیری 200 امدادگر، 40دستگاه آمبولانس، 10دستگاه خودرو ست نجات و هشت دستگاه موتور آمبولانس در حال انجام است.
 
به گفته سلیمانی، خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ایام اربعین امسال به زائران از 20 آبان آغاز و تا 10 روز بعد از اربعین حسینی نیز ادامه دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار