کودکان مازندرانی صاحب سینما شدند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از راه اندازی سینمای کودک در این نهاد خبرداد و گفت : بخشی از نیازهای فرهنگی و هنری این قشر استان با راه اندازی این سینما رفع می شود .
کد خبر: ۳۲۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 08 November 2016
قاسم عزیزاده گرجی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تولیدات سینمایی و انیمیشن حوزه کودکان به صورت آرشیو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور موجود است واستان ها با توجه به برخورداری از امکانات سینمایی با ارائه درخواست از فیلم های موجود برای نمایش استفاده می کنند .
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران افزود: پیشتر با وجود فضاهای اندک موجود نمایش فیلم تنها برای کودکان عضو کانون انجام می شد .
وی ادامه داد : با فراهم کردن امکانات و زیر ساخت هایی نظیر سالن حرفه ای و استاندارد دارای پرده سینمایی ،سیستم صوتی و تصویری به عنوان سینمای کودک ، مجوز پخش عمومی فیلم به کانون پرورش فکری مازندران داده شد .
 
عزیزاده گرجی با اشاره به اینکه سالن شهید حدادی مستقر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران واقع در ساری به عنوان سینمای کودک در نظر گرفته شد ، افزود : کودکان و خانواده های آنان می توانند در این سینما حضور یابند .
وی زمان نخستین اکران فیلم در این سینما را 23 آبان امسال اعلام کرد و ادامه داد : شنبه ، یکشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 9 تا 10 زمان نمایش فیلم ها در این مجموعه است .
 
به گفته مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با هماهنگی های صورت گرفته با آموزش و پرورش ناحیه یک ساری ، دانش آموزان مدارس این اداره برای دیدن فیلم ها به سینمای کودک می آیند .
وی در خصوص اینکه آیا سینمای کودک در دیگر شهرستان های مازندران راه اندازی می شود ؟ ادامه داد : هم اکنون امکانات مورد نیاز در تمامی استان وجود ندارد و باید به تک سینمای کودک اکتفا بکنیم .
آئین افتتاح سینمای کودک مازندران 22 آبان امسال با حضور مدیر کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کشور در ساری برگزار می شود .
33 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران جامعه هدف کودکان و نوجوانان هفت تا 17 سال را زیر پوشش دارند .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار