لزوم فراهم آوردن زمینه سرمایه گذاری در مازندران؛

انتقاد نماینده مردم تنکابن و رامسر از بیکاری جوانان استان

فقدان زمینه های اشتغالزایی برای جوانان در حالی به یک معضل بزرگ تبدیل شده که برخی از ادارات دولتی به عنوان بزرگترین معضل و مانع، تمایل حضور همان اندک سرمایه گذاران به عرصه های مختلف سازندگی وعمرانی منطقه را نیز از ایشان سلب می کنند.
کد خبر: ۲۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 18 April 2015
در حالیکه دو روز پیش نماینده ولی‌فقیه در مازندران از بیکاری موجود در استان انتقاد کرد امروز نیز مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی به بیکاری جوانان استان انتقاد و خواستار رسیدگی مسئولین به این موضوع شد.

به گزارش تابناک آیت الله طبرسی در نشست ادواری استانداران مازندران در محل استانداری دربا اعلام اینکه جمع شدن استانداران سابق برای توسعه استان بسیار اثربخش است و از تجربیات استانداران سابق برای رفع مشکلات استان باید به‌خوبی استفاده شود، بیان کرد: باید تلاش کنیم که مازندران از وضعیت نامطلوب رهایی یابد، بیکاری و فقر در مازندران مشهود است که باید تلاش شود با این تجربیات، برای رفع مشکل استان گام برداریم.

بر پایه این گزارش امروز نیز نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: نبود زمینه های سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای جوانان منطقه تبدیل به یک معضل شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۲۰ هزار جوان دانشجو در دانشگاههای شهرستان تنکابن مشغول تحصیل هستند، افزود:متاسفانه در شهرستان تنکابن، شهری با مردمانی با اصالت وبرخوردار از فرهنگی غنی، هرساله بالغ بر چهار هزار نفر جوان از دانشگاههای این شهرستان فارغ التحصیل شده وبر تعداد جوانان تحصیلکرده بیکار آن افزوده می شوند.

وی ادامه داد: فقدان زمینه های اشتغالزایی برای جوانان در  منطقه در حالی به یک معضل بزرگ و به یک نگرانی و بحران تبدیل شده که برخی از ادارات دولتی به عنوان بزرگترین معضل و مانع، تمایل حضور  همان اندک سرمایه گذاران  به عرصه های مختلف سازندگی وعمرانی منطقه را نیز از ایشان سلب می کنند.

یادآور می شود یکی از بزرگترین معضل پیش روی مازندران در برهه کنونی حجم زیاد بیکاران فارغ التحصیل دانشگاهی می باشد که متاسفانه علیرغم تلاش مسئولین همچنان شاهد حجم بالای جوانان جویای کار در استان می باشیم.

از این رو ضرورت دارد مسئولین امر با اتخاذ تدابیر مناسب و به خصوص جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی زمینه ایجاد اشتغال در مازندران را فراهم آورده تا شاهد رفع بیکارای در مازندران باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار