نوشته روی کاغذ زیاد داریم اما اقدام بسیار ناچیز است

کد خبر: ۲۴۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴ 08 June 2016
امام جمعه میاندورود با بیان اینکه نوشته روی کاغذ زیاد داریم، اما اقدام بسیار ناچیز است، گفت: مسؤولان باید به وظایف خود آگاه باشند و امیدوارم این شهرستان نوپا موفقیت‌های زیادی در همه عرصه‌ها به‌دست آورد.

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام رضا محمدنسب عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، اظهار کرد: رهبر با درایت خود امسال را به سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند زیرا یقین داشت که دشمنان قسم‌خورده این نظام بعد از برجام بدعهدی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در همه زمینه‌ها هزینه می‌شود اما کمتر به موضوعات فرهنگی توجه می‌شود، تصریح کرد: باید یک اتاق فکر تشکیل شود و در مورد مسائل اقتصاد مقاومتی و فرهنگی متشکل از نخبگان سیاسی و فرهنگی استفاده کرد.

امام جمعه میاندورود با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می‌شود که روحیه انقلابی و جهادی داشته باشیم، ادامه داد: برای نرخ‌گذاری برای هر کالا کارشناسان اقدام می‌کنند، با وجود اینکه قطب کشاورزی هستیم اما در زمینه دسترنج کشاورز هیچ کارشناسی وجود ندارد و با وارد کردن محصولات کشاورزی به کشاورزان ظلم می‌شود.

محمدنسب با تأکید بر اینکه میاندورود نیازمند توجه بیشتر در همه زمینه‌ها به‌‌ویژه موضوعات فرهنگی است، گفت: نوشته روی کاغذ زیاد داریم اما اقدام بسیار ناچیز است، مسؤولان باید به وظایف خود آگاه باشند و امیدوارم این شهرستان نوپا موفقیت‌های زیادی در همه عرصه‌ها به‌دست آورد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار