خسارت توفان و تگرگ در پارس آباد مغان

فرماندار پارس آباد مغان گفت: بر اساس برآوردهای اولیه تگرگ و بارش باران همراه با توفان امروز چهارشنبه بیش از 500 میلیارد ریال به مزارع و تاسیسات زیربنایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۲۴۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 08 June 2016

به گزارش ایرنا ، اکبر صمدی روز چهارشنبه در بازدید از مزارع و روستاهای آسیب دیده پارس آباد افزود: در این بارندگی ها بیش از هشت هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی و بخش های زیادی از تاسیسات شهری و روستایی این شهرستان خسارت دید.
او اظهار کرد: در این حادثه طبیعی خسارت های زیادی به بخش کشاورزی ، دامداری ، باغات و اماکن مسکونی ، معابر و تاسیسات زیربنایی و روبنایی بیش از 20 روستا وارد شد.
رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان پارس آباد مغان بیان کرد: توفان ، باران و تگرگ همچنین موجب شکسته شدن شیشه های چند دستگاه وسیله نقلیه ، ساختمان ، مغازه ‌، شاخ و برگ درختان ، آبگرفتگی معابر عمومی و ورود خسارت به چند دهنه پل و ابنیه و راه های روستایی شده است.
صمدی ادامه داد: اعضای ستاد مدیریت بحران پارس آباد مغان ضمن آماده باش برای جلوگیری از وقوع خسارات بیشتر ، تمهیدات و تدابیر لازم را اتخاذ کردند.
پارس آباد مغان با 200 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت استان اردبیل در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار