کشف هشت هزار قلم مواد غذایی و آرایشی غیرمجاز در قائمشهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر گفت : در بازرسی انجام شده در یک مرکز عمده توزیع مواد غذایی و بهداشتی شهرستان ، هشت هزار قلم انواع مواد غذایی و آرایشی غیرمجاز کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۵۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ 26 December 2015

به گزارش تابناک مازندران،سرهنگ محمد علی اتباعی طبری افزود : بدنبال کسب خبر از منابع اطلاعاتی مبنی بر توزیع انواع مواد غذایی و آرایشی غیرمجاز توسط یک واحد صنفی در قائمشهر ، این موضوع در دستور کار ماموران نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت .

وی ادامه داد : ماموران نیروی انتظامی پس از انجام بررسی های همه جانبه و هماهنگی با مرجع قضایی متهم را شناسایی و دستگیر کردند .


فرمانده نیروی انتظامی قائمشهر گفت که ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قائمشهر به همراه ماموران اداره بهداشت و صنعت شهرستان از محل نگهداری این کالاها بازدید کردند.

وی ، کشفیات در این محل نگهداری کالا را شامل هفت هزار و 550 قلم لوازم آرایشی ، حدود یکصد قوطی کمپوت انبه و حدود 200بسته تمبر هندی اعلام کرد .

سرهنگ اتباعی طبری از مردم خواست تا از خرید هرگونه کالای غیرمجاز و قاچاق خوددادی بکنند و گفت: ممکن است این کالاها آلوده به میکروب های خطرناک و ناقل انواع بیماری باشند . 


وی به مردم هشدار داد تا از هرگونه همکاری با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد و کالاهای غیرمجاز خودداری بکنند .

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار