قرارداد جدید ساخت و پوشش ۹۳ کیلومتر لوله انتقال نفت در خشکی و دریا منعقد شد

مدیرعامل لوله سازی اهواز از انعقاد قرارداد ساخت و پوشش ۹۳ کیلومتر لوله از نوع "۴۲" و "۴۸" اینچ انتقال نفت در خشکی و دریا، به کارفرمایی شرکت مهندسی توسعه نفت ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲ 17 September 2024

تابناک خوزستان: محمدرضا دانیاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به انعقاد قراردادهای جدیداین شرکت اظهارکرد: باتوجه به ظرفیت بالای این مجموعه صنعتی در زمینه تولید لوله های کیفیت دار جهت کاربرد در صنایع نفت و گاز، قرارداد ساخت و پوشش ۹۳ کیلومتر لوله ۴۲ و ۴۸ اینچ انتقال نفت در خشکی و دریا، به کارفرمایی شرکت مهندسی توسعه نفت ایران در دستور کار قرار گرفته است.

قرارداد جدید ساخت و پوشش ۹۳ کیلومتر لوله انتقال نفت در خشکی و دریا منعقد شد

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با حجم بیش از ۵۰ هزار تن یکی از چندین پروژه سال جاری لوله سازی اهواز است که در خط کارخانه شماره چهار تولید می شود.

دانیاری ضمن تاکید بر توان منحصر به فرد مجموعه لوله سازی اهواز در زمینه تولید لوله های انتقال نفت افزود: با آغاز به کار دولت جدید، پس از یک وقفه چهار ماهه، افق ورود پروژه های جدید به شرکت پروژه محوری همچون لوله سازی اهواز روشن می شود.

لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۷۹۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی و چهار میلیون متر مربع پوشش (لوله) از جمله بزرگترین تولیدکننده‌های لوله در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار