نبود حمل و نقل عمومی مناسب در منطقه ناحیه انتظامی ارومیه

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: با توجه به کمبود وسایل نقلیه عمومی در منطقه ناحیه انتظامی این شهر واقع در جاده سلماس، مردم در این ارتباط دچار مشکلاتی شده اند.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷ 17 September 2024

فخرالدین معصوم زاده در گفت‌وگو با سایت خبری تابناک ارومیه اظهار داشت: علی‌رغم تلاش‌های صورت‌گرفته برای اختصاص اتوبوس به محور ناحیه انتظامی، این اقدام تاکنون به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: مسکونی نبودن خیابان قلی‌پور و همچنین کمبود مسافران در این مسیر، از عوامل اصلی عدم ارائه خدمات اتوبوسرانی به این منطقه است و از همه مهمتر عرض کم خیابان‌های کوی سالار و کوی لاله نیز امکان تردد اتوبوس را محدود کرده است.
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: در حال حاضر با کمبود ناوگان اتوبوس‌رانی مواجه هستیم اما با توجه به اینکه جمعیت ناحیه انتظامی در حال افزایش است، به دلیل محدودیت منابع، امکان اختصاص اتوبوس ویژه به این مسیر فراهم نیست ولی در صورت نیاز و با به حد نصاب رسیدن تعداد مسافران، امکان استفاده از اتوبوس‌های سایر مسیرها در این منطقه وجود دارد.
وی گفت: در حال حاضر تاکسی‌ها در این مسیر فعال هستند و در صورت افزایش تقاضا، آمادگی داریم تعداد تاکسی‌ها را نیز افزایش دهیم و شرایط را کنترل کنیم.
معصوم زاده بیان کرد:رانندگان تاکسی موظف هستند تا حقوق مسافران را رعایت کنند و هیچ گونه اضافه مبلغی به عنوان کرایه از آنها دریافت نکنند و در صورت مشاهده با آنان برخورد قانونی انجام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار