مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

رشد ۸۰ درصدی سرانه ‌ورزشی مدارس خوزستان/ افتتاح ۱۱۰۰ کلاس درس در مهرماه

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از رشد ۸۰ درصدی سرانه ورزشی در مدارس استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴ 16 September 2024

تابناک خوزستان: عبدالله حبیبی امروز در آیین افتتاح همزمان ۴۷۳ پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی که امروز (۲۶ شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز در استان خوزستان همزمان با سایر استان‌های کشور ۲۴ پروژه ورزشی در طرح شهید سلیمانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: پروژه ورزشی شهید سلیمانی فضای تربیت بدنی در کشور را زنده کرد و با اجرای این طرح، سرانه ورزشی در استان خوزستان با رشدی ۸۰ درصدی روبه‌رو شد.

حبیبی با اشاره به استخدام نیروهای جدید در آموزش و پرورش ادامه داد: امسال حدود ۴ هزار نفر در آموزش ‌و پرورش استخدام شدند که در این میان نیروهای تربیت ‌بدنی نیز جذب آموزش و پرورش می‌شوند. البته ما همواره در برخی از شهرستان‌ها با مشکل نقل و انتقال معلمان روبه‌رو هستیم. در عین حال توانمندسازی معلمان نیز لازم و ضروری است.

وی گفت: در مهرماه حدود یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت افتتاح خواهد شد. در عین حال تجهیزات هنرستانی با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی در سطح استان خوزستان توزیع می‌شود.

حبیبی با اشاره به توزیع تجهیزات ورزشی در استان خوزستان گفت: در مهرماه نیز شاهد توزیع تجهیزات ورزشی در مدارس استان خوزستان خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: استان خوزستان در جشنواره نوجوان سالم موفق به کسب رتبه برتر شد. همچنین میانگین رشد معدل دانش‌آموزان خوزستانی نیز بین ۵ استان برتر کشور قرار گرفت که امیدواریم این اتفاقات در چند سال آینده ادامه پیدا کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار