چند نکته راجع به نفر اول کنکور تجربی

جزییاتی جدید از نفر اول مازندرانی کنکور تجربی

نظامیان با وجود درآمد نه چندان زیاد و مشقت فراوان به دلیل روحیه های میهن دوستی و نظم و انضباط و نظارت اعمالی در خانواده خود ، به طور نسبی فرزندان موفقی تربیت می کنند
کد خبر: ۱۱۸۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۲ 08 September 2024

جزییاتی جدید از نفر اول مازندرانی کنکور تجربی

 

 
به گزارش تابناک مازندران ، صبا معصوم نیا دختر یک افسر نیروی دریایی ارتش ایران به عنوان نفر اول کنکور تجربی ۱۴۰۳ انتخاب شد.
 
در این خصوص چند نکته باید گفت: 
 
 نظامیان در ایران چه در سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی حقوق بالایی ندارند و با معیارهای اقتصادی امروز حتی جزء طبقه متوسط محسوب نمی شوند اما این که دختر یک نظامی توانسته نفر اول کنکور تجربی شود جای امیدواری زیاد دارد، زیرا وی از خانواده ای متمکن و پولدار برنخاسته و مانند دیگران در سیستم آموزشی دولتی (دبیرستان فرزانگان - تیزهوشان) تحصیل کرده است‌.
 
 نظامیان با وجود درآمد نه چندان زیاد و مشقت فراوان به دلیل روحیه های میهن دوستی و نظم و انضباط و نظارت اعمالی در خانواده خود ، به طور نسبی فرزندان موفقی تربیت می کنند.
 
 تقدیر فرمانده نیروی دریایی ارتش از دختری موفق و تربیت یافته در خانواده ارتش جای خوشحالی دارد و صبا معصوم نیا باید به عنوان الگویی مطرح ، تبلیغ شود تا همگان بدانند فرصت ها در جمهوری اسلامی نسبتا برابر توزیع می شود و می توان بدون خرج کردن زیاد اما با پشتکار و انضباط بالا به جایگاه های بالای علمی رسید.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار