تعاونی‌های قزوین سنددار می‌شوند

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی قزوین از سنددار شدن تعاونی‌های استان در راستای تقویت و ساماندهی آنها در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷ 06 September 2024

به گزارش «تابناک قزوین» به نقل از ایرنا، عین‌الله کشاورز ترک روز جمعه در برنامه میز خدمتکه در جریان اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود، اظهار کرد: اداره کار، تعاون و امور اجتماعی استان قزوین به منظور رفع مشکلات حوزه تعاون و تسریع در اجرای برنامه‌های این حوزه چند برنامه کاربردی و اساسی را در دست کار قرار داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سند دار کردن تعاونی ها اشاره کرد.

تعاونی‌های قزوین سنددار می‌شوند

وی اضافه کرد: شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم است که این امر با تقویت و ساماندهی تعاونی‌ها سرعت بیشتری می‌گیرد در همین راستا طرح سنددار کردن تعاونی ها علاوه بر ساماندهی‌ها آنها در حوزه‌های مختلف می‌تواند زمینه تقویت تعاونی‌ها را فراهم کرده و به صورت تخصصی اتفاقات خوبی را در تحقق اهداف سازمانی به همراه داشته باشد.

این مسوول ادامه داد: سوالات و دغدغه‌های مختلف شهروندان در حوزه روابط کار، قانون کار و تعاون و موضوعات رفاه اجتماعی و بحث کالابرگ و یارانه امروز مورد ارزیابی قرار گرفت.
 
عین الله کشاورز ترک بیان کرد: یکی از بحث ها که خیلی مطرح شد در حوزه تعاونی‌ها بود که مشکلات و دغدغه‌های زیادی شهروندان قزوینی در این حوزه داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار