افزایش دو برابری گیت‌های ورزشگاه یادگار امام

معاون فنی و عمرانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از افزایش دو برابری گیت‌های ورودی ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز خبر داد و گفت: تعداد این گیت‌ها تا پایان مهرماه امسال به ۷۲ عدد می رسد.
کد خبر: ۱۱۸۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ 06 September 2024

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، عطا شرفشاهی امروز پنج‌شنبه در بازدید سرهنگ اللهوردیان، معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی از این ورزشگاه از افزایش 2 برابری گیت های ورودی ورزشگاه یادگار امام(ره( تبریز خبر داد و گفت: تعداد این گیت ها تا پایان مهرماه امسال به 72 عدد می رسد.

وی گفت: در دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس 36 گیت برای ورود تماشاگران در مدت کوتاهی آماده و عملیاتی شد و تماشاگران در این بازی بدون مشکل و در کمترین زمان وارد استادیوم شدند.

معاون فنی و عمرانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: تلاش بر این است تا تعداد این گیت ها را تا پایان ماه بعد به 2 برابر برسانیم تا مشکلی در ورود تماشاگران به این ورزشگاه در بازی های لیگ قهرمانان که تراکتور در آن حضور دارد باقی نماند.

شاهی اظهار کرد: برای عملیاتی کردن این تعداد گیت ها ورودی 300 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

سرهنگ اللهوردیان، معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی استان نیز در این بازدید گفت: ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز که میزبان بازی های خانگی تراکتور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست با رفع نواقص زیرساختی و رعایت استاندارد های ملی و بین المللی برای این مسابقات آماده شده و نیروی انتظامی در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان در برگزاری شایسته رقابت ها اهتمام و توجه ویژه ای دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار