اقدام رسانه‌های جمهوری آذربایجان علیه ایران محکوم است

امام جمعه مراغه با اشاره به اظهارات رسانه‌های جمهور آذربایجان علیه تمامیت ارضی ایران اسلامی گفت: آذربایجان بخشی جدا شده از ایران است.
کد خبر: ۱۱۸۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲ 06 September 2024

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر مراغه با اشاره به اظهارات رسانه‌های جمهور آذربایجان علیه تمامیت ارضی ایران اسلامی اظهار کرد: آذربایجان بخشی جدا شده از ایران است.

وی از وزارت امور خارجه خواست به اظهارات سخیف مسئولان و رسانه‌های این کشور پاسخ دهند.

خطیب جمعه مراغه اضافه کرد: جمهوری آذربایجان خاک این کشور مسلمان را برای جاسوسی و جنایت در کشورهای منطقه در اختیار صهیونیست‌ها قرار داده است.امام جمعه مراغه در ادامه با محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین افزود: با وجود تجمعات مردمی در سراسر جهان مدعیان حقوق بشر همچنان حامی اسرائیل هستند.

پورمحمدی تصریح کرد: برخی کشورهای عربی و اروپایی نه تنها جنایت صهیونیست‌ها را محکوم نمی‌کنند بلکه تجهیزات و نیازهای انها را نیز تامین می‌کنند.وی بیان داشت: کشورهای مسلمان منطقه از جمله ترکیه و آذربایجان در ظاهر جنایت صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند ولی در باطن تامینکننده نفت و نیازهای آنها هستند.

وی در ادامه با بزرگداشت سالروز شهادت آیت‌الله طالقانی و آیت‌الله مدنی دو امام جمعه شهید خاطرنشان کرد: این مرد بزرگ برای پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب تلاش فراوان کردند تا در این راه با شهادت رسیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار