کشف انبار داروهای خارجی قاچاق در تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: از یک انبار داروهای خارجی در تبریز، ۲۶۳ هزار عدد انواع قرص خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸ 04 September 2024

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، سردار علی محمدی امروز در جمع خبرنگاران از کشف یک انبار داروهای خارجی در تبریز، 263 هزار عدد انواع قرص خارجی قاچاق خبر داد و اظهار داشت: ارزش داروهای کشف شده را 130 میلیارد ریال است.

وی افزود: این داروهای قاچاق به دنبال کسب خبری مبنی بر نگهداری انواع داروهای خارجی قاچاق از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی و شناسایی محل، اقدام به بازرسی از انبار مذکور کرده و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و متهم پرونده قاچاق را تحویل مراجع قضایی کردند.

محمدی گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود که مقابله با آن از اولویت های اصلی پلیس به شمار می رود.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده موضوعات مشابه در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن 096300 سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی و 110 مرکز فوریت‌های پلیس، موضوع را به ماموران اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار