مدیرعامل شرکت گاز ایلام خبر داد؛

اعمال بیش از 21 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی در مصرف گاز برای مشترکین ایلامی /پایان گازرسانی در مناطق شهری و روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در تابستان امسال بیش از ۲۱ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی در قبض های گاز مشترکانی که رعایت الگوی مصرف در اقصی نقاط استان داشته اند، اعمال شده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۶ 02 September 2024

اعمال بیش از 21 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی در مصرف گاز برای مشترکین ایلامی /پایان گازرسانی در مناطق شهری و روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمود کشاورز در نشست خبری با اصحاب رسانه  استان بمناسبت گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه در سال گذشته ۳۲ روستا در اقصی نقاط استان گازدار شده است،اظهار داشت : با گازرسانی به این تعداد روستا ۷۸۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۵۲۶ نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

 وی با اشاره به اینکه در اواخر سال ۱۴۰۲ گازرسانی در مناطق شهری و روستاهای دارای قابلیت گازرسانی به اتمام رسیده است ،گفت: در مجموع ۵۰ روستا در این استان بدلیل شرایط خاص از جمله دارای کد روستا بوده ولی خالی از سکنه هستند و یا صعب العبور بودن، جمعیت کمتر از ۵ خانوار و غیره از لحاظ سرانه کشوری مصوب برای گازرسانی، فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند. 

مدیرعامل شرکت گاز استان  گفت:  در تابستان امسال بیش از ۲۱ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی در قبض های گاز مشترکانی که رعایت الگوی مصرف در اقصی نقاط استان داشته اند، اعمال شده است.

وی یادآور شد: از این میزان پاداش صرفه جویی مبلغ  ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پاداش صرفه جویی مصرف گاز به مشترکین در شهرستان ایلام پرداخت شده است.

وی افزود: از همراهی و همکاری آحاد مختلف استان که با مدیریت مصرف انرژی این شرکت را همراهی کرده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

کشاورز بیان داشت : از ابتدای گازرسانی به مناطق مختلف استان تاکنون، بیش از ۱۳۱ هزارو ۶۱۹ انشعاب علمک در نقاط شهری و روستایی استان نصب شده‌است.

وی تاکید کرد:  تعداد کل روستاهای ایلام ۶۳۷ روستا بوده که از این تعداد ۵۸۷ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز  ایلام افزود: هم اکنون ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که از این تعداد ۸۵ روستا و یک شهر در طول سه سال گذشته از نعمت گاز بهره مند شدند.

 وی یادآور شد: هم اکنون بیش از ۹۹ درصد مناطق مختلف شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند

کشاورز خاطرنشان کرد: ایلام یکی از استان های سبز کشور از لحاظ توسعه گازرسانی است.

وی گفت:  در جهت تحقق نامگذاری سال و توجه به تولید بیش از ۱۲۴ صنایع مختلف در اقصی نقاط استان در سال گذشته گازدار شده است.

کشاورز اضافه کرد:  از ابتدای شروع گازرسانی تاکنون یک هزار و ۳۸۹ واحد تولیدی و اقتصادی در اقصی نقاط استان ایلام گازدار شده است.

وی تاکید کرد : تمامی خدمات این شرکت به مشترکین با تکمیل زیرساخت های فنی به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت ایلام یادآور شد: پنج مصوبه قبلی رئیس‌جمهور و هیأت دولت به ایلام در دور اول در این شرکت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی اضافه کرد : این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه در مجموع تعداد ۵۱۶ مورد گازکشی داخلی ساختمان شامل ۳۳۱ مورد افراد تحت پوشش کمیته امداد و ۱۸۵ مورد افراد تحت پوشش بهزیستی را بصورت رایگان انجام داده است.

کشاور بیان داشت : با تلاش و کوشش همکاران این شرکت هم اکنون این استان در ردیف استان های سبز کشور قرار گرفته است.

وی اظهار کرد:از دیگر اقدامات و عملکرد این شرکت از ابتدای شروع به کار گازرسانی به استان از ابتدا تاکنون می توان به جذب ۲۱۸ هزارو ۵۹ مشترک در مناطق مختلف شهری و روستایی، ایجاد ۵ هزارو ۹۵۸ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع، گازرسانی به ۲۴ جایگاه CNG، نصب و راه اندازی ۲۸۹ ایستگاه تقلیل فشار و اندازه گیری، گازرسانی به ۱۲ شهرک صنعتی در اقصی نقاط استان، گازرسانی به یک هزارو ۳۸۹ واحد تولیدی و صنعتی اشاره کرد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار