استاندار ایلام؛

استان ایلام در حوزه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری مقام اول کشور را کسب کرده است

استاندار ایلام گفت : استان ایلام به همراه استان تهران در حوزه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری مقام اول کشور را کسب کردند و از ابتدای امسال تا کنون جزو استان‌های اول در این زمینه در کشور به شمار می رود.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵ 01 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت :  بر اساس گزارش اعلام شده از سوی بانک‌های استان، در سال گذشته تعداد ۶‌هزار و ۶۳۰ فقره وام ازدواج با مبلغ ۱۴ هزار و ۳۴۱ میلیارد ریال و در بحث وام فرزندآوری هم ۶هزار و ۶۴۲ فقره وام با مبلغ سه هزار و ۹۳۶ میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

وی افزود : در سال ۱۴۰۳ نیز، تعداد ۲ هزار و ۱۷۸ فقره وام ازدواج با مبلغ هشت هزار میلیارد ریال و در بحث فرزندآوری هم ۲ هزار و ۱۰۴ فقره وام با مبلغ یک هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

استاندار ایلام ادامه داد : با توجه به میزان پرداختی‌هایی که در حوزه تسهیلات از سوی بانک‌ها در استان انجام شده و همچنین مطالبه مردم برای دریافت تسهیلات، انتظار می‌رود که فاصله بین تعداد متقاضیان ثبت‌نامی، تشکیل پرونده تسهیلات با تعداد تسهیلات پرداختی در استان کاهش یابد.

وی تاکید کرد :  با توجه به اینکه منابع بانکی خوبی از سوی بانک مرکزی در نظر گرفته شده و در حال تزریق است، بانک‌های استان در زمینه پرداخت تسهیلات به متقاضیان در بخش‌های مختلف به ویژه ازدواج و فرزندآوری بیش از گذشته اقدام کنند.

بهرام نیا یاد آور شد : بانک‌ها در استان ایلام در ایام اربعین باید در سه محور تامین ارز و پول مورد نیاز زوار در مرز مهران و مسیرهای منتهی به مرز، فعال کردن خودپردازهای سیار و ثابت در مهران و مسیرهای منتهی به مرز و همچنین برپایی موکب‌ برای خدمات‌رسانی به زوار در حوزه خدمات رفاهی و فرهنگی فعالیت‌های خود را انجام دادند.

وی گفت :  استقرار خودپرداز در پایانه برکت، محل‌های اسکان زوار، موکب‌های شلوغ و همچنین پایانه مرزی مهران و مسیرهای در تردد یکی از این اقدامات مهم در راستای ارائه خدمات بانکی به زوار اربعین حسینی بوده است. /ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار