پیگیری های نماینده حوزه جنوب جواب داد ؛

دهلران از لیست خاموشی های وزارت نیرو خارج شد

قطع مکرر برق در دمای بالای 50درجه در شهرگرمسیر استان از جمله دهلران سبب شد که چراغی نماینده حوزه جنوب استان همانند نمایندگان ادوار به موضوع قطعی برق ورود و از طریق معاون پارلمانی وزیر نیرو پیگیری کند و بر اساس پیگیری های این نماینده و وعده نماینده پارلمانی وزیر نیرو شاهد خارج شدن شهر دهلران از لیست خاموشی های وزارت نیرو هستیم .
کد خبر: ۱۱۸۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱ 31 August 2024

تابناک ایلام ، مجتبی کاور ::شهرستان های  دهلران به عنوان گرمترین  شهر کشور محسوب می شود شهری که  دمای هوا آن تا 52درجه سانتیگرات می رسد و همین سبب شده که نام دهلران وگرمای آنها، را در زمره گرمترین  شهرهای کشور و حتی جهان قرار بگیرید .

 بالا رفتن مصرف برق و عبور از پیک مصرف در کشور سبب شده که وزارات نیرو برای جلوگیری از خاموشی های گسترده در کشوربه ناچار  جدول زمان بندی خاموشی در همه استان ها و شهرهای کشور اجرا کند تا علاوه بر مدیریت مصرف، نیروگاه ها از مدار خارج نشوند . 

متاسفانه در جدول زمان بندی وزارت نیرو بدون در نظر گرفتن شرایط برخی استان ها و شهرهای گرمسیر خاموشی های در مناطق مختلف این استان ها و شهرها  اجر می شد که همین امر باعث نارضایتی مردم نسبت به تصمیم مسئولان وزارت نیرو و عدم توجه به گرمای بالا در شهرهای بالای 50درجه شده بود .

شهرستان دهلران  از جمله شهرهای گرمسیر استان ایلام و  کشور است  که گاها دمای هوا در این شهرستان از 50درجه سانتیگرات هم عبورو تا 52درجه به ثبت رسیده است  ولی متاسفانه این شهرستان در لیست خاموشی های وزارت نیرو قرار داشت   که این امر باعث نارضایتی شدید مردم شده بود و اعتراض شهروندان راه بجایی نبرد  و مسئولان استانی و شهرستانی هم از دخیل نبودن خود در قطعی برق در تلاش بودن تا افکار عمومی را متقاعد کنند که قطعی برق خارج از استان و توسط دیسپاچینگ مرکزاتفاق می افتد .

قطع مکرر برق در دمای بالای 50درجه در شهرگرمسیر استان از جمله دهلران سبب شد که چراغی نماینده حوزه جنوب استان همانند نمایندگان ادوار به مو ضوع قطعی برق ورود و از طریق معاون پارلمانی وزیر نیرو پیگیری کند و بر اساس پیگیری های چراغی نماینده حوزه جنوب  و وعده نماینده پارلمانی وزیر نیرو شاهد خارج شدن شهر دهلران از لیست خاموشی های وزارت نیرو هستیم . 

بدون شک پیگیری و تلاش نماینده حوزه جنوب استان در راستای دفاع از حقوق مردمان استان ایلام و حوزه انتخابیه و خارج کردن از لیست خاموشی ها بیانگر دیپلماسی قوی نماینده  و تعامل وی با دولت وفاق ملی را نشان می دهد و قطعا رسانه ها به عنوان زبان گویای جامعه قدردان تلاش نماینده در این خصوص هستند و در راستای توسعه همجانبه استان و حوزه انتخابیه قطعا همکاری و همراهی لازم را با نماینده خواهند داشت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار